,

REUNION?!

Let da pics tell da story...
Thank you frens for brighten my life...
Hope our frenship will begins again,
and remain forever...
Love u all!!

Walaupun x sama macam dulu tapi itu sudah memadai..
Bukan memilih kawan,
Bukan kawan pilih kita..
Hanya
masa & keadaan yg mampu menentukan nya..

Azkam,
Gilerrr ko, dah turun 30 kilo tu...
tabik spring laaa..
toin toin' toin'

Masy,
hehehe... jgn marah eh,
"..dalam gambar nampak tinggi.."
hehheee..tapi kira ok la tu kan..

Sodep & Meera,
mmmuuuuaaaahhhssss kat kowang....
pp kiri, pp kanan, pp kiri balik..
auwww... i like u..
*wink*

Nota Jemari: sakan kowang eh... *bluwek*
Share:

2 comments:

  1. ahahaha takde la nk marah. rasa cam compliment plk hihi. sbb bkn akak sorang je, ramai yg kata camtu hihi.

    ai rasa tinggi sgt awwwww. thanks kak temankan org aritu hehe

    ReplyDelete
  2. masy,
    ure welkam.. ;-)

    takpe mana tahu sok2 TERtingggi plak awak.. hehe...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.