,

Berbuka TIME

Yeah, we UNITED again in front of Linda Onn's Assam Pedas Shop..
Ekceli ako bukan peminat asam pedas..
Maka, ako hanya dapat mmemerhati keseronokkan derang menikmati lauk itu..
Dan sudahnya, ako hanya dapat melantak mi bandung ala2 rasa mi udang..
tu kata derang la ek... *wink*

So, how d u think? Murah ke mahal?
OK la not bad...
Memula nampak cam 'ciput' jer tapi tengok derang makan,
perghhhh sungguh mengenyangkan tali pewot ako..
muehehehhee....

Note to azkam, ehemm.... prektis doa NIKAH ker? muehehehe...
Takpe takpe kitrg akan turut meng AMIN kan tuk kowang berdua..

Bila kami disatukan..
Gosip... cerita...skandal...
Memasing punya cerita yang hampir serupa...
It's DIET story tale..

And this is the prove for our DIET story..
Percaya laa... dia dah kurus banyak..
Jeles seh!!! Nak jugak mengecikkan mana2 tempat yg perlu dikecikkan..
Wanna know how? Just give him a call *wink*

FULL PICS

Nota Jemari: gumbira tgk perubahan kengkawan
Share:

9 comments:

  1. Errr...

    Ada sowang lagi geng Diet Msjbox.. Hehehe...

    Rugila tak makan asam pedas.. Sedap woo... Reez x leh jumpa asam pedas, memang terliur dibuatnya...

    Dari gambar pun dah tau... Memang meriah!

    Sedap tak makanan kat situ? Dulu pernah ada orang cakap, makanan kat restoran Linda Onn tak berapa sangat sedapnye...

    :)

    ReplyDelete
  2. amboi.....gmbar berdoa tuh jugak dial letak..hehehehe

    ReplyDelete
  3. reez,
    erkkk setakat nk rs gitu2 ok la asam pedas tu tp bkn pebret akak laa.. ermm ekceli makanan kat situ OK, cuma quantiti makanan ngan pinggan mcm x sesuai ehhee...
    Try laa ;)

    azkam,
    hahahaha gambar tu yg MAHAL tull

    ReplyDelete
  4. ermm rugi rugi tp mmg xleh pegi huhuhu

    ReplyDelete
  5. kem salam linda onn eh...jap eh...retna budak sigs ker???wah...musuh tradisi nie...miahahahaha...

    ReplyDelete
  6. wkakaaka...
    yup me SIGSan..

    asyraff dl sek mana?

    ReplyDelete
  7. english collegian...ade x word tue...huhu...

    ReplyDelete
  8. Laaaaa bdk EC ker... muahhahaa...
    u tahun bape SPM eh?

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.