Followers

Friday, September 5, 2008

Buka pe?

Haisshhhh lagi mau tanya kan..
Konpom la soklan tu ako maleh nak jawab..
Tapi yg ako pasti balik ni ako 'buka' sengsorang kat umah.
Coz adik ako awal2 lagi dah anto mesej infom dia buka kat luar.
Pheww seb baek ako x poser.
So takde la TERasa sangat keSUNYIan klu makan sowang2.

Ako pasan la kan, dalam bolan poser je budget kewangan ako musti akan meningkat. Ishh... moskel tul. Ghope2 nyer pemBELIan makanan2 tuk 'berbuka' menyebabkan kewangan ako meningkat serta merta. Uishh.... tak beh nyer!! Ingatkan bolan poser ni leh ar berjimat sket tapi mcm berlebih2an lak ako berbelanja. Nak cakap 'napsu setan', erkk bukan setan2 sumer dah kena kurung ker?! SO, ni napsu sape ek? Sape yg harus disalahkan? huhu.. ye la ye la diri sendiri la kan.

Ingat weiii, ako kan kena menabung!!!

Nota Jemari: jimat cermat, amalan mulia.

10 comments:

iEn said...

nampak gayenyee.. aku pong kene beli separuh kebab jelah camnie wekekeke.. tp mane de orang buat setengah pon mcm iklan Umobile tu haha

AKO said...

ala ko beli seketul, thens eparuh ko bg kat ako...

muahahhaa

Puteri Ezza said...

Susah nak berjimat time pose ni. Banyak dugaan dan cabaran kat bazaar Ramadhan. Hikhik.

AKO said...

betul tu... time2 ni la napsu makan memuncak2 hahahaa

iEn said...

ceet! kureenng aseemm haha

AKO said...

ala ien.... bole la bole laaa.... :p
jgn arr kedekut....

Kasawari said...

lor ciannya ko.. ermmm terasa plak susahkan bila belanja kita org buka pertama tu.. tulah ko.. ermmm...

eh tapi aku bila bulan puasa.. jimat banyak beb.. sebab kat tempat kerja dah tak beli makanan...

AKO said...

laaaa bkn psl banjer tu la iskk...
tapi mmg bulan poser, mcm2 nak beli.. kat opis ako kan ada jual2... iskk tu la napsu je lebih.. bila time buka bkn makan sumer pun..

hhehehe...

Kasawari said...

ko ni memang bernafsu ker bila bulan2 puasa ni wa ka ka..

aku dan linda kurang sikit nafsu di siang hari..

AKO said...

hoittttt!!!!!!

ishhhh kurang asam ko....
ala setakat napsu makan tu, apa la sangat kan... lain la ko..

oppsssss terlebih sudah,,, bolan poser beb.. iskkk malam2 je napsu ko lebih ek..

laaariiiiiiiiiiiiiiiiiii