DUIT RAYA

Apa tu??
Cuba kowang tgk betul2...
Tengok lagi...
iskk kasi close up japs..

Ooooo.. duit ghope nyer..
Eh duit sape?? Japsss bukan duit ako, OK!
Tu duit baru.. Ye ye tuk raya nanti.
Tapi konpom itu bukan ako punya yek..

Bila dah banyak sangat tgk duit, rasa busuk lak bau duit nih..
eee yurkss... uwekkk.. nak muntah.
Oppsss iskk ako OK ako OK..
Hepp... ee siyes pening dah ni bau duit yg terlampau.

So, kowang dah tukar duit raya ker?
Jangan lupa bagi ako yek..
lalalalalalalalalaaa

Nota Jemari: best nyer dapat duit raya!

Share:

2 comments:

  1. ko biar betul..
    kat ats entri ni ko kata nak baby..
    yang ni pulak ko kata nak muntah.. hishhh...

    tak caya aku nak tukar duit raya dgn ko.. baik aku tukar dgn mamak restoran jer.. he he

    ReplyDelete
  2. poorahhhhh ako pun x moh tukarkan tuk ko :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.