Followers

Saturday, September 13, 2008

McDelivery

Arini ako buka sowang lagi..
Senang sket idOp..
hehehe x yah ako nak masak2 tuk 2 biji anak tekak.
Memandangkan anak tekak ako yg satu ni mcm mengidam nak makan McD, so haruslah jap agi ako calling2 je mcdelivery tuh.. Yeehaaaa senang nya idop.

Yeay Yeay nak makan mcD!!
nyummyy... erkk oppssss semalam ayam, arini burger. gurlppp hilang diet ako camni..
Adusss konpom naik sekilo. TIDAKKKKKKKKKKKKKKK!!

Tapi kan ako pedulik hape. Time2 camni arr lagi elok ako layan anak tekak ako weii.. muahahaha... 1300-13-1300 <------- jgn lupa no nih!! *wink*

Nota Jemari: kowang lak buka apa arini?

3 comments:

cemut said...

isk...bes ke mkn sesowang ;(

Reez said...

Kak Ret..

McD je ke? Reez tak confirm lagi buka apa... Ni baru nak pi dapur tengok ape yang ada... Sempat lagi masak ni...

Dah lama gak tak hentam McD... Reez takpe, naik 10kg pun boleh lagi... Almaklumlah, bulan Ramadhan ni mkn sket je...

:D

AKO said...

cemut,
musti la x beshh huwaaaaaa :(

reez,
aiyoooo naik soploh kilo?? uitss... akak naik sekilo je dah risau dah nih...