,

McDelivery

Arini ako buka sowang lagi..
Senang sket idOp..
hehehe x yah ako nak masak2 tuk 2 biji anak tekak.
Memandangkan anak tekak ako yg satu ni mcm mengidam nak makan McD, so haruslah jap agi ako calling2 je mcdelivery tuh.. Yeehaaaa senang nya idop.

Yeay Yeay nak makan mcD!!
nyummyy... erkk oppssss semalam ayam, arini burger. gurlppp hilang diet ako camni..
Adusss konpom naik sekilo. TIDAKKKKKKKKKKKKKKK!!

Tapi kan ako pedulik hape. Time2 camni arr lagi elok ako layan anak tekak ako weii.. muahahaha... 1300-13-1300 <------- jgn lupa no nih!! *wink*

Nota Jemari: kowang lak buka apa arini?
Share:

3 comments:

  1. Kak Ret..

    McD je ke? Reez tak confirm lagi buka apa... Ni baru nak pi dapur tengok ape yang ada... Sempat lagi masak ni...

    Dah lama gak tak hentam McD... Reez takpe, naik 10kg pun boleh lagi... Almaklumlah, bulan Ramadhan ni mkn sket je...

    :D

    ReplyDelete
  2. cemut,
    musti la x beshh huwaaaaaa :(

    reez,
    aiyoooo naik soploh kilo?? uitss... akak naik sekilo je dah risau dah nih...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.