Tuesday, September 2, 2008

Rajin vs MALAS

Semalam ako TERajin....
Arini ako cam jadi MALAS...
huhu... esok sahur nak masak apa nih?
Tadi ako buka, ako beli je lauk..

Nak masak tuk sowang makan cam x berbaloi jer...
Tapi klu x masak, kesian plak..
Tekak ako x kisah sangat..
Layan biskut sekeping ngan air nescafe panas pun dah OK..

Adehh.... goreng telur dadar je la esok.
Klu x nak makan juga, soh je dia masak sendiri.
Tapi ako gerenti dia akan makan ape je yg ako masak..
hahahaha..klu camtu masak air je la..

kah3.... mau kena hempok ngan dier.. ohh tidakkkk. ngeri!!
Ye la ye la, ako tgh cari kekuatan keRAJINan ako balik..
1..2.. 3... ye la ye la ako masak.. tapi esok pepagi je la ek..
Skrg ni mood tgh MALAS!

Nota Jemari: bila ako malas, mula la ako merepek..

10 comments:

  1. woi DIA tu siapa ek.. tak faham aku.. adik ko ek.. he he..

    alah susah2 ko sahur dgn pelam masam tu jer.. tak pun kerepek2 air hitam tu..

    ko ni.. apa la malas2.. kalau malas2 masak.. datang sini.. hari ni linda masak sedap.. he he

    ReplyDelete
  2. cesssss ko saja la tu kan ..
    ishh ok gak kan makan buah masam. hahaha ... bkn ako yg melantak, opkos arr adek ako.. cessss....!!!

    ReplyDelete
  3. tapi betul la.. berdua kalau masak.. tak berbaloi.. harus gi air baloi ni.. wa ka ka..

    alah apa susah2.. tiap2 hari gi amik bubur lambok kat kg baru.. he he..

    ReplyDelete
  4. erkkk lagi la ako malas nk merempuh sesak ke kg baru tuh....


    ako wat sandwich je la ek.. berbaloi x ek :p kah3

    ReplyDelete
  5. dah jadik kebiasaan.. kalo malas kita merapu ekeke

    ReplyDelete
  6. ala..sy husband n anak beli jer...
    sahor kang br masak..itupun hanya masak air n nasik...

    ReplyDelete
  7. lindosh,
    pandaii nyer dier.... SETUJU!! ehhee

    idzaris,
    hehehe..... tu la tapi kdg2 nk masak tuk sorg tu cam x berbaloi jer hehe

    ReplyDelete
  8. Hikhik. Jom kita bermalas-malasan :-)

    Salam perkenalan & Salam Ramadhan.

    ReplyDelete
  9. klu takat sorg tu beli jelah kak. tp kekadang tu tekak cam memanggil2 tangan supaya memasak sbb jemu asik beli je huhuh~

    ReplyDelete
  10. putri,
    Salam ramadhan :)

    masy,
    ha tahu pun...
    kdg2 bila RAJIN tu datang, mula la nak men masak2 kat dapur :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.