Followers

Thursday, September 18, 2008

Raya - Part 2

Still in progress...
Ako tak sempat nak tolong derang menghias tadi. Lepas satu, satu keje ako kena buat. Naik muak dah weiiii dok menghadap bende alah kat bawah nih dari pagi sampai petang. Seb baek la lunch tadi sempat gak kuar merayap ke jalan TAR. Thanks la kat kowang yg bertungkus lumus menganyam ketupat itu. Nak harap kan ako, mmg x reti la yek. Sekadar dapat melihat dari kejauhan kebizian kowang. Hopefully esok ako tak bz la yek.
Ini terminal bloomberg. Ye ye bagi yang x pernah tgk, meh tgk bende ni puas2. Keje ako lately ni banyak cari data2 kat sini. Dan ako jugak banyak cari news economy & seumpama dengannya kat situ. Dan jugak, klu ako takde kat tempat, makne nyer kowang boleh la cari ako kat itu tempat. Gerenti ada la muka ako kat sana. Duduk menghadap bende alah tu lelama mmg buat owang buhsan. Tambah buhsan klu apa yg kita cari tak jumpa2 kat dalam itu bloomberg.

Minta2 la esok ako x bizi.. Jeles tul tgk derang yg x bape bz sangat. Ako pun nak camtu jugakk..!!!

Nota Jemari: raya nak dekat dah eh...

No comments: