,

Raya - Part 2

Still in progress...
Ako tak sempat nak tolong derang menghias tadi. Lepas satu, satu keje ako kena buat. Naik muak dah weiiii dok menghadap bende alah kat bawah nih dari pagi sampai petang. Seb baek la lunch tadi sempat gak kuar merayap ke jalan TAR. Thanks la kat kowang yg bertungkus lumus menganyam ketupat itu. Nak harap kan ako, mmg x reti la yek. Sekadar dapat melihat dari kejauhan kebizian kowang. Hopefully esok ako tak bz la yek.
Ini terminal bloomberg. Ye ye bagi yang x pernah tgk, meh tgk bende ni puas2. Keje ako lately ni banyak cari data2 kat sini. Dan ako jugak banyak cari news economy & seumpama dengannya kat situ. Dan jugak, klu ako takde kat tempat, makne nyer kowang boleh la cari ako kat itu tempat. Gerenti ada la muka ako kat sana. Duduk menghadap bende alah tu lelama mmg buat owang buhsan. Tambah buhsan klu apa yg kita cari tak jumpa2 kat dalam itu bloomberg.

Minta2 la esok ako x bizi.. Jeles tul tgk derang yg x bape bz sangat. Ako pun nak camtu jugakk..!!!

Nota Jemari: raya nak dekat dah eh...
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.