Tengkiu IEN


Tengkiu ien for da lovely award. Ko macam tau2 je ako suker jam. Muahhahaa.. comei arr jam2 itu. Erkk ko x nak hadiahkan kat ako ker? hehehee... :p Aniweii, thanks again. I really appreciate it.

Nota Jemari: bila dihargai...
Share:

11 comments:

  1. muakaakakak!!!

    xdpt bg jam betoi.. aku kasik jek laa jam grafik wekekek :D


    sama2.. Teruskan berkontek montek.. jgn lost kontek lagik :p

    ReplyDelete
  2. hehhehehehe ala ien, jam grafik je ker? ye la ye la :p

    ReplyDelete
  3. aku pun nak bagi award jam kat kot.. sila amik kat dataran bandaraya JB.. wa ka ka..

    ReplyDelete
  4. huh.... saja la tu kan.. tp ok gak, ko tlg htr yek ke umah ako..

    wkakaka :p

    ReplyDelete
  5. sebelum aku antar ke rumah ko..

    ko tolong angkat masuk kan dalam bonet kereta gen2 ku.. aggaagaa gaa..

    ReplyDelete
  6. lor muat ke nk msk lam gen2 ko tu... kos ewa lori je la weii :p

    ReplyDelete
  7. hehehe...kiranya kak jie lagi awai p rembat award tu...hehehe
    dlm hujan melekit2 tu kak jie redah p ambek...takut org lain ambek dulu

    ReplyDelete
  8. kak jie,
    amboiii awai nyer dier... sanggup meredah hujan yg lebat tuh hehehe

    ezza,
    aha comei kan.. kiter pun suker tgk..

    ReplyDelete
  9. yg pink tu iEn punyee.. yg biru tu retna punya taw muakakakak!

    ReplyDelete
  10. biru ker?? laaa ingat kaler putih tadi hehhe....

    ye la ye la... biru pun biru la, janji dpt jam dr ien :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.