Thursday, November 27, 2008

Makan TIME!

Lunch ke SOGO.
Dah lama x ke sana..
WOW, sale giler2...
Tapi idok le ako nak membeli.
Sedar kemampuan diri.

Lunch musti makan.
Teringin nak makan spageti.
Tapi bila da sampai kat kyros kebab, lain plak yg ako order.
'croissant ayam plus fries'..

Nyummy .. iskk padahal malam tadi dah melantak bende yg sama..
Erkk gurlpp aiyo selera ako bertambah..
tidakkkkkkkkkkkkk...


Petang tadi tingin nak minum coke float.
Turun ke cafe kejap.
Dah order, alih2 dia cakap coke takde.
Hurmm.. so tukar je la coke ke 7-up float.

Minum je laa...

slurp....

Nota Jemari: Kowang jgn komen!!

6 comments:

  1. nak komen jugak hehehe

    ps: kenapa beli satu aja, belilah dua boleh Am join

    ReplyDelete
  2. hehehhe dah makan tuk satu pewot jer :p

    ReplyDelete
  3. sis,
    takleh nk komen kat msjbox akak..hehehe..
    terpegun tgk akak kena interbiu ngn rtm..tu yg pakai msjbox.kah3
    sedapnya menu lunch..nyum3

    ReplyDelete
  4. Aie,
    ceh ceh. x de makne nyer nak pegun2 dikk oiii... :p

    pstt jemput makan

    ReplyDelete
  5. nmpk cam sedap jek mknn itu...huhu...

    ReplyDelete
  6. ye ye semestinya sedap..
    erkk awak ngidam ker??? aiyoo cepat soh hubby belikan makanan itu :D

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.