,

Nostalgia

Wah... ako dok gelak sakan tgk gambar hitam-putih ini kat FB si Jimmy..
Harus keji tempek gambar lelama ni tau!!!
I malu u...
wakakkakaa.. x tahan sungguh keayuan ako ms itu..
waduhh... muka skema..

ha ni lagi arr... tgk gambar aksi bergaduh..
oppsss itu hanya lakonan semata2...

Oh ako menjadi rebutan...
sowang cinta sejati, sowang lagi cintakan rete 'bapak' ako..

Adehh... gelak guling2 ako tengok gambar lakonan ku ini..
Spesis cam drama di awal 80-an..
aduhh....

Kenangan indah..
Goshh...
tapi tetap nak gelak jugak...

wakakakakakakaka....

Nota Jemari: gelak beso siot!!
Share:

2 comments:

  1. besh la ingat kenangan dedolu. rasa sonok je nak balik time tu. tapi, masa kekecik dulu, gedik plak tak sabar nak rasa jadi besar. kan.. kan..

    ReplyDelete
  2. betul tu dik..
    tu la nama nya manusia.. x puas ngan satu2 perkara kan..

    hehehe... adehh.. tp mmg zamn study la yg paling besh kan ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.