Followers

Thursday, November 27, 2008

Selamat Pagi, CINTA!

Ako tengok citer ini bersama mommy yaya.
Mommy yaya sangat baik ati sbb banjer ako tiket wayang filem itu.
Jalan citer sangat ringkas, ringan & konpom mmg sesuai ngan jiwa anak2 remaja.
Dah nama pun citer 'cinta remaja'.

Sangat santai & rileks..
Kowang tahu apa yang ako sangat2 suka pada filem itu?
Yeehaa sbb dia jadikan watak fazura itu seolah2 peminat kaler MERAH.
Ye ye.. dari mula sampai akhir, sumer yg fazura pakai, sekeliling dia ada lah berwarna MERAH.

Pergghhh ako sangat2 teruja bila umah sewa dia pun kebanyakkan nya di setkan ngan kaler MERAH. "psstt mya, telepon itu sangat2 menarek minat ako, sbb berwarna MERAH!"
muahaahahhaa...

scene yg paling ako suker tgk;
di waktu pagi, atas katil dan ayat yang terpancul;
"Selamat Pagi, CINTA!"
"Selamat Pagi, SAYANG!"

wah so lomantik....!!
"ehem..ehem..agak2 sape ek nak ucap camtu kat ako??"
*wink*

*ako pasan, bila laki dia masih ada, derang pakai cadar kaler biru.
bila laki dia dah mati n dia alone, dia tkr balik ke warna MERAH!

Nota Jemari: rileks sket kepala hotak ako

4 comments:

Am said...

Macam menarik sahaja cerita ni, boleh layan cd nanti ni, berapa bintang kasi anakomak?

AKO said...

3 bintang je owang leh bagi hehe..

TeacherNunu said...

oooo mesti sedih kan cite tuh

AKO said...

sedih ke ek??? biasa jer.. hehe..
sbb jalan citer dia tuk bdk remaja.. klu yg x pernah lagi becinta mybe menghayati betul2 la..
but pada akak, ok ok je la ;)