,

Selamat Pagi, CINTA!

Ako tengok citer ini bersama mommy yaya.
Mommy yaya sangat baik ati sbb banjer ako tiket wayang filem itu.
Jalan citer sangat ringkas, ringan & konpom mmg sesuai ngan jiwa anak2 remaja.
Dah nama pun citer 'cinta remaja'.

Sangat santai & rileks..
Kowang tahu apa yang ako sangat2 suka pada filem itu?
Yeehaa sbb dia jadikan watak fazura itu seolah2 peminat kaler MERAH.
Ye ye.. dari mula sampai akhir, sumer yg fazura pakai, sekeliling dia ada lah berwarna MERAH.

Pergghhh ako sangat2 teruja bila umah sewa dia pun kebanyakkan nya di setkan ngan kaler MERAH. "psstt mya, telepon itu sangat2 menarek minat ako, sbb berwarna MERAH!"
muahaahahhaa...

scene yg paling ako suker tgk;
di waktu pagi, atas katil dan ayat yang terpancul;
"Selamat Pagi, CINTA!"
"Selamat Pagi, SAYANG!"

wah so lomantik....!!
"ehem..ehem..agak2 sape ek nak ucap camtu kat ako??"
*wink*

*ako pasan, bila laki dia masih ada, derang pakai cadar kaler biru.
bila laki dia dah mati n dia alone, dia tkr balik ke warna MERAH!

Nota Jemari: rileks sket kepala hotak ako
Share:

4 comments:

  1. Macam menarik sahaja cerita ni, boleh layan cd nanti ni, berapa bintang kasi anakomak?

    ReplyDelete
  2. 3 bintang je owang leh bagi hehe..

    ReplyDelete
  3. sedih ke ek??? biasa jer.. hehe..
    sbb jalan citer dia tuk bdk remaja.. klu yg x pernah lagi becinta mybe menghayati betul2 la..
    but pada akak, ok ok je la ;)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.