Followers

Sunday, November 23, 2008

Tag from LIN

ARAHAN:
1.Ambik gmbr2 barang2(penting)yg ada dlm kete awak..
2.Ceritakan sedikit,kenapa brg2 tu mesti ada dlm kete awak..


Cermin mata hitam-untuk mengelakkan silau matahari di waktu panas terik...
Cermin mata putih-untuk mengelakkan silau cahaya lampu di waktu malam

Kad touch n go serta smart tag.. Untuk di saat2 genting ketika melalui tol. Tapi ako jarang guna sbb malas nak top up.. hahaha... Mungkin akan digunakan ketika ke JB nanti.. *wink*

Botol air-ye ye diperlukan ketika saat2 kehausan mendatang di tgh kesesakan lalulintas.

Bantal-amat2 diperlukan ketika ako TERsangat la penat dan mengantuk ketika memandu.

Tisu-penting!! Nak buang hingus, nak lap molot, nak cuci habuk.. iskk bak kata tisu sangat2 penting berada di dalam si putih.

Kasut-bila di saat kecemasan ako perlu ke satu2 tempat tertentu.. sbb ako sangat suka memandu dengan hanya memakai sipar atau sandal..

Payung-satu lagi bende WAJIB yg musti ada dalam si putih. Panas, hujan, ye amat2 la diperlukan di saat2 begitu..

p/s: ekceli payah gak nak cari barang2 penting lam kete ako tu.. sbb nya dah mcm tempah sampah sarap pulak.. iskk...

Nota Jemari: Ok LIN, setel dah tag nih..

8 comments:

SiS-lin said...

wah byknye brg dlm kete ret tu ye...bantal lembu tu cam kursi lin punye bantal la...

AKO said...

wakakaka... cessss... bantal lembu tu dah lama x basuh wakkak... :p syyyyy

sy@iina said...

kak..nk g JB ek??jemput la dtg uma..

AKO said...

tak smepat kot.. maybe lenkali k ;)

etomyam said...

kasut busuk pung ada ke he he he

Masy said...

bantal kita satu kaum laa kak. camne leh same ni hehehhe

AKO said...

etomyam,
ishh kasut tu guna pun sekali sekala je.. camne la leh jd busuk ek.. cett...:p

masy,
sama ek.. hahaha...

TeacherNunu said...

klu keta pompuan musti byk kasutkn huhuh