Sunday, November 23, 2008

Tag from LIN

ARAHAN:
1.Ambik gmbr2 barang2(penting)yg ada dlm kete awak..
2.Ceritakan sedikit,kenapa brg2 tu mesti ada dlm kete awak..


Cermin mata hitam-untuk mengelakkan silau matahari di waktu panas terik...
Cermin mata putih-untuk mengelakkan silau cahaya lampu di waktu malam

Kad touch n go serta smart tag.. Untuk di saat2 genting ketika melalui tol. Tapi ako jarang guna sbb malas nak top up.. hahaha... Mungkin akan digunakan ketika ke JB nanti.. *wink*

Botol air-ye ye diperlukan ketika saat2 kehausan mendatang di tgh kesesakan lalulintas.

Bantal-amat2 diperlukan ketika ako TERsangat la penat dan mengantuk ketika memandu.

Tisu-penting!! Nak buang hingus, nak lap molot, nak cuci habuk.. iskk bak kata tisu sangat2 penting berada di dalam si putih.

Kasut-bila di saat kecemasan ako perlu ke satu2 tempat tertentu.. sbb ako sangat suka memandu dengan hanya memakai sipar atau sandal..

Payung-satu lagi bende WAJIB yg musti ada dalam si putih. Panas, hujan, ye amat2 la diperlukan di saat2 begitu..

p/s: ekceli payah gak nak cari barang2 penting lam kete ako tu.. sbb nya dah mcm tempah sampah sarap pulak.. iskk...

Nota Jemari: Ok LIN, setel dah tag nih..

8 comments:

  1. wah byknye brg dlm kete ret tu ye...bantal lembu tu cam kursi lin punye bantal la...

    ReplyDelete
  2. wakakaka... cessss... bantal lembu tu dah lama x basuh wakkak... :p syyyyy

    ReplyDelete
  3. kak..nk g JB ek??jemput la dtg uma..

    ReplyDelete
  4. tak smepat kot.. maybe lenkali k ;)

    ReplyDelete
  5. kasut busuk pung ada ke he he he

    ReplyDelete
  6. bantal kita satu kaum laa kak. camne leh same ni hehehhe

    ReplyDelete
  7. etomyam,
    ishh kasut tu guna pun sekali sekala je.. camne la leh jd busuk ek.. cett...:p

    masy,
    sama ek.. hahaha...

    ReplyDelete
  8. klu keta pompuan musti byk kasutkn huhuh

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.