Followers

Friday, December 19, 2008

AEON Setiawangsa


Arini ako amek half day leave. Saja ngabihkan coti separuh hari tu. Lepas lunch tadi, hantar member gi UIA then terus ke AEON Setiawangsa. Ermmm asek dengar org dok bercerita sana sini ttg JJ yg baru buka tu. Ako aspek sesuatu yg menarek, tertarek & ditarek tapi bagi ako la itu hanya indah kabar dari rupa.

Ako TAK SUKER pegi itu tempat.
Kenapa?
Sbb tak best.

Ako mengharapkan satu tempat yg penuh dengan kedai2 yg menarek.
Tapi yg ada banyak kedai makan, kedai JJ opkos la kan 2 tingkat.
Kedai2 di sekitar sungguh tidak menarek minat ako.

Ako ingat mau cari hadiah kat situ tapi harapan hanya tinggan harapan.
Yang ako nampak hanya lah kedai baju, kedai buku, kedai kasut, kedai stokin, dan banyak kedai makan. Tiada kedai2 yg menjual aksesori atau gift. Contoh mcm Cabin living ker.. shop gift ker.. tak best! tak best!

Pes n last je la ako gi sana.
Even masuk JJ pun ermm.. takde bahagian yg jual hadiah2..

Satu saja yg ako suker pegi JJ itu.
Banyak pilihan baju pompuan..
Yeehaaa best!!!
Muahahahhaaa.....

Adusss tertangguh lagi niat nak beli hadiah.
Cari esok je la.

Nota Jemari: Penat nya jalan sowang2..

5 comments:

SiS-lin said...

ret cr kt johor je le...atau pun bg coca cola je ret....

retna said...

coke?? oh tidakkkkk baik ret simpan tuk diri ret sendiri :p

kunadzri said...

laa... nape tak masuk JJ supermarket beli coke zero... at least jd penawar luka... hehe..

iEn said...

JJ tu apa? Jaya Jusco ka? :D

AKO said...

uncle,
ada gak masuk supermarket tp camne ntah leh x terbeli coke zero.. aiyakkk

ien,
yup JJ = Jaya Jusco ;-)