,

AEON Setiawangsa


Arini ako amek half day leave. Saja ngabihkan coti separuh hari tu. Lepas lunch tadi, hantar member gi UIA then terus ke AEON Setiawangsa. Ermmm asek dengar org dok bercerita sana sini ttg JJ yg baru buka tu. Ako aspek sesuatu yg menarek, tertarek & ditarek tapi bagi ako la itu hanya indah kabar dari rupa.

Ako TAK SUKER pegi itu tempat.
Kenapa?
Sbb tak best.

Ako mengharapkan satu tempat yg penuh dengan kedai2 yg menarek.
Tapi yg ada banyak kedai makan, kedai JJ opkos la kan 2 tingkat.
Kedai2 di sekitar sungguh tidak menarek minat ako.

Ako ingat mau cari hadiah kat situ tapi harapan hanya tinggan harapan.
Yang ako nampak hanya lah kedai baju, kedai buku, kedai kasut, kedai stokin, dan banyak kedai makan. Tiada kedai2 yg menjual aksesori atau gift. Contoh mcm Cabin living ker.. shop gift ker.. tak best! tak best!

Pes n last je la ako gi sana.
Even masuk JJ pun ermm.. takde bahagian yg jual hadiah2..

Satu saja yg ako suker pegi JJ itu.
Banyak pilihan baju pompuan..
Yeehaaa best!!!
Muahahahhaaa.....

Adusss tertangguh lagi niat nak beli hadiah.
Cari esok je la.

Nota Jemari: Penat nya jalan sowang2..
Share:

5 comments:

  1. ret cr kt johor je le...atau pun bg coca cola je ret....

    ReplyDelete
  2. coke?? oh tidakkkkk baik ret simpan tuk diri ret sendiri :p

    ReplyDelete
  3. laa... nape tak masuk JJ supermarket beli coke zero... at least jd penawar luka... hehe..

    ReplyDelete
  4. JJ tu apa? Jaya Jusco ka? :D

    ReplyDelete
  5. uncle,
    ada gak masuk supermarket tp camne ntah leh x terbeli coke zero.. aiyakkk

    ien,
    yup JJ = Jaya Jusco ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.