, ,

As a BEGINNER

Minat ini sudah lama. Sejak zaman sekolah lagi.. Tapi zaman skolah sungguh ako tidak berkemampuan untuk memperolehi air sebegini.

Tapi sejak mengenali seseorang ini, keinginan ako kembali 'menggila'.
Ye, dier telah menjadi sumber inspirasi untuk ako mula menjadi 'giler' seperti dier. muahahahhaa.....

Sebagai seorang yang baru saja berjinak2 ke arah ini, sudah pasti koleksi yang ako tidak la sebanyak & secanggih yg kowang leh tengok kat sini.
Ye ye ako sedar, sebagai seorang yg baru saja bertatih untuk ke arah itu, ako harus bersyukur kerna impian dan cita2 ako pasti jadi kenyataan satu hari nanti. Insyallah!

Tahu kenapa ako lebih suker jenama ini?
Hanya satu, ianya berwarna MERAH!!

Tengkiu uncle sebab sudi jadi inspirasi saya!

lalalallaala...

Nota Jemari: ako budak baru belajar
Share:

2 comments:

  1. wah retna... uncle baru terdatang sini... raya sakan maa...

    tak per.. takteh dulu... mula2 slow skit... nnti kejap jer koleksi tu bertambah. nnti nak cari gobok simpanan plak yg susah...

    uncle dah ada sediakan few collection utk retna... nnti ada free time bole kita jumpa. Teruskan perjuangan... hehehe..

    ReplyDelete
  2. tu la uncle...
    semangat WAJA la katakan..
    hehehe...

    ok ok tengkiu uncle.. ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.