,

LOS AND FAUN

Ingat tak semalam ako dapat tiket wayang FREE?! So tadi ako layan la juga tgk wayang itu walaupun kepala dah mula saket2. Takkan ako nak cancel plak kan, harus terasa keRUGIan nanti. Yeah ako kan nak deting ngan sum1. So sementara tunggu orang itu di food court KLCC, sempat le ako membelek mende alah kat bawah ni. Guide or map KLCC..

Jenuh jugak le ako mentelaah selok belok kedai2 kat situ.

OK ok sebelom layan wayang, kita kasi kenyang kan pewot dulu.
Thai chicken wantan..
Perghhh sedap beb.
Sungguh menyelerakan anak tekak ako di waktu itu.

Selera sungguh ako makan.
Dan x lupa air coke menjadi menu ayor ako tadi.
Puas... dah lama x layan coke..
Lately ni, rajin sungguh ako menambahkan kandungan gula dalam badan ako.
Erkkk....ngeri!!

Dan taaadaaa....
Ako berjaya mengedet si mommy yaya.
Tengkiu beb teman kan ako tadi!

OK abesh makan sudah.
Jom layan wayang..

Nota Jemari: bila la dapat deting ngan 'someone'...
Share:

2 comments:

  1. wah tgk wayang bestnye...tp syok ke ret cite tuh..klu best nk gi gak la tgk...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.