,

Lunch Treat @ Restoran Puteri Sg Penchala

Green Ninjas kan dapat no 2 aritu, so our BIG BOSS ngan murah ati banjer la kitrg lunch kat Restoran Puteri Sg Penchala. Ermmm lunch buffet. OK la kot.. Takde la menarek sangat. Maybe sbb tekak ako ni x sesuai kot ngan lauk pauk yg dihidangkan. Opss tapi x sesuai ngan tekak pun laju je ako melantak tadi.. hahahahaa...

Ha... kowang pernah sampai x kat situ??
Best tak?? Kowang try la sendiri yek...
Buffet sampai kul 4 ptg sahaja.
Malam hanya ada ala carte..


OK tengkiu BOSS for da lovely treat tadi..
BOSS ako yang kat tengah2 itu..

Burlpppp kenyang...
Moncit dah pewot ako nih...
erkk...

Nota Jemari: murah rezeki
Share:

6 comments:

  1. siap posing dpan restrn,lepas nie sure dilantk jd duta lah ya!

    ReplyDelete
  2. sis I loike yr songket, tu kain songket ker......kat maner belik, i nak cari songket purple lah ...

    ReplyDelete
  3. kulna,
    hahhaha duta makan ek.. adehhh x mohhh :p

    masy,
    makan makan makan.. :-d

    moralle,
    tu kain sari ekceli. tapi nmpk cam songket kan.. ;) sdeap pakai...

    ReplyDelete
  4. kak ret kenapa nampak tembun ni ? :P

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.