Mana satu??






Mana satu yang menarek ek??
Sumer ni ako pernah buat sebagai header n signature masa kat blog lelama dolu...

Ingat nak tempek balik tapi ....

Nota Jemari: mana satu yg menarek ek?
Share:

8 comments:

  1. k.ct suka yg color oren tu ret..simple n menarik..hehehe x tau ler pada mata org lain kan keh3

    ReplyDelete
  2. oo suker yg kaler oren tu ek..
    hehehe ok ok noted ;-)

    ReplyDelete
  3. oo oren gak.. ok ok noted ;-)

    ReplyDelete
  4. entah aku suka hitam hijau tu ... cam shrek ...

    ReplyDelete
  5. shrek la pulak ek.. wakakakaka... ok ok...

    ReplyDelete
  6. Am pun suka yang no. 3 tu, nampak macam koporat sikit hehehe

    ps: dapat hadiah ker kalau betul pilihan hehehe

    ReplyDelete
  7. takde hadiah la bro.. saja je suka2 tanya ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.