Thursday, April 23, 2009

Bila lagi nih??!!

~gambar sekadar hiasan~


Eh ako takde citer pape pun..

Bagi kowang yg dah pernah layan gambar kat atas tu dalam blog lelama ako, sila abaikan ajer.. Bagi yg baru nak layan, kowang layan je la k... Sesungguhnya ako tgh takde idea nak mengarang.. Sekian!!

Nota Jemari: bilakah ia akan terjadi?


~AKO no one else~,

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

10 comments:

  1. eh eh..sama la, sama dgn muka ret la...jgn2 ret tu kot..tp jap2 eh x sama lak yg sorg tu..kekekeke

    ReplyDelete
  2. Lin,
    laaa apa yg x sama lak lagi sorg tuh? iskk.. betul la gambar tu.. Gambar kan tak tipu :p

    Sishoney,
    asal konpius??? awak konpius, kita lagi konpius :p

    ReplyDelete
  3. Eh....retna ke tu..aiseyy...dah tak lama lagi lah kan...Oooo, mamat yg tinggalkan no fon tu, budak "jantan" yg bergambar dgn koo ni lah yeaa...ahaks..apa2 pun yg terjadi lepas ni, aku doakan koo bahagia jee ret...

    ReplyDelete
  4. hehehehe.... tawa dulu baru komen :-) serupa tapi memang sama.! sape sidia tu erk ( sambil garu2 dagu ni) kihkihkih

    ReplyDelete
  5. ret..
    aku terkesima??
    kau kah?? siapakah??
    adeh..

    ReplyDelete
  6. Mat Gebu,
    ako just nak cakap AMINNNNNNNNN :p

    KAk CT,
    ehhehehe :p

    Tinie,
    ishh jgn arr terkesima, ako terkedu plak nnt :p

    ReplyDelete
  7. erm... akak pun confused.. explain ler :)

    ReplyDelete
  8. erm... akak pun confused.. explain ler :)

    ReplyDelete
  9. Kak Shaz,
    Jangan arr konpius.. Bila i nak get married, opkos i will let u know ;-) ehhehehehe

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.