Bila lagi nih??!!

~gambar sekadar hiasan~


Eh ako takde citer pape pun..

Bagi kowang yg dah pernah layan gambar kat atas tu dalam blog lelama ako, sila abaikan ajer.. Bagi yg baru nak layan, kowang layan je la k... Sesungguhnya ako tgh takde idea nak mengarang.. Sekian!!

Nota Jemari: bilakah ia akan terjadi?


~AKO no one else~,

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Share:

10 comments:

  1. eh eh..sama la, sama dgn muka ret la...jgn2 ret tu kot..tp jap2 eh x sama lak yg sorg tu..kekekeke

    ReplyDelete
  2. Lin,
    laaa apa yg x sama lak lagi sorg tuh? iskk.. betul la gambar tu.. Gambar kan tak tipu :p

    Sishoney,
    asal konpius??? awak konpius, kita lagi konpius :p

    ReplyDelete
  3. Eh....retna ke tu..aiseyy...dah tak lama lagi lah kan...Oooo, mamat yg tinggalkan no fon tu, budak "jantan" yg bergambar dgn koo ni lah yeaa...ahaks..apa2 pun yg terjadi lepas ni, aku doakan koo bahagia jee ret...

    ReplyDelete
  4. hehehehe.... tawa dulu baru komen :-) serupa tapi memang sama.! sape sidia tu erk ( sambil garu2 dagu ni) kihkihkih

    ReplyDelete
  5. ret..
    aku terkesima??
    kau kah?? siapakah??
    adeh..

    ReplyDelete
  6. Mat Gebu,
    ako just nak cakap AMINNNNNNNNN :p

    KAk CT,
    ehhehehe :p

    Tinie,
    ishh jgn arr terkesima, ako terkedu plak nnt :p

    ReplyDelete
  7. erm... akak pun confused.. explain ler :)

    ReplyDelete
  8. erm... akak pun confused.. explain ler :)

    ReplyDelete
  9. Kak Shaz,
    Jangan arr konpius.. Bila i nak get married, opkos i will let u know ;-) ehhehehehe

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.