Hepi Holiday!!

Yeehaaa......
Happy holiday!!!
Esok cuti....
yabedabedooooo...................

pssttt kowang watpe cuti2 esok??

Nota Jemari: syiokkk coti
Share:

6 comments:

  1. eh ret..gmbr mana plk ni ret?
    hepi holiday..selamat hr pekerja....

    ReplyDelete
  2. HAPPY HOLIDAY.. bagi yang bekerja...HAPPY TUTUP DAPOR bagi yang sering masak2 jugak hahahaha

    Esok adalah hari yang ditunggu2 sbb nak tido n makan jer malas nak masak dok beli kat luoq jer hahaha

    ReplyDelete
  3. Lin,
    Gambar apa weii???

    Kak CT,
    hehhehe heppy tutup DAPOR kak :p

    ReplyDelete
  4. aku tidur jer la kat rumah..

    tak pun membunuh setan 3 hari 3 malam.. wa ka ka

    ReplyDelete
  5. kasawari,
    makkk aiii hasil nya x nampak gak.. larikkkksssssss :p

    blush,
    Tengkiu sis... ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.