Wednesday, April 15, 2009

Miting ngan PENGARAH baru

Jam 2.45 petang....
Sunyi sepi sahaja....


Jam 3 petang menjelang...
keBISINGan mula terasa..
keKECOHan melanda..
keSEPIan telah hilang..




"hoitttt kowangg!!! Dah dah jap agi PENGARAH nak datang weiii...."
hingar bingar department ako tadi...
Mentang2 pengarah x masuk lagi...

Masuk je PENGARAH, zasssssss memasing diam membisu.
Caittt pooodaaahhh!! Memasing sungggun pandai berlakon...

Nota Jemari: oo tadi kami ada sesi communication dengan PENGARAH baru

~AKO no one else~,

7 comments:

  1. mesti pengarah tu garang kan?sal tu semua diam je..kekeke

    ReplyDelete
  2. Lin,
    tak garang pun tapi biasa laa 'kasi respect' je sket.

    Tinie,
    FRAZIALI..

    ReplyDelete
  3. ni konpom..memang kaki tong kosong kan hahahaha tau x apa maksud tong kosomg tu..haaaa..tu kena tanya CM.hanya CM jer yang tau huhuhu

    ReplyDelete
  4. kak CT,
    TONG KOSONG????? erkk apa tu??

    ReplyDelete
  5. kena tanya CM lah..apa makna tong kosong(tin kosong) hehehe

    ReplyDelete
  6. erkk.. ok ok nnt jumpa CM saya tanya ek ;-)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.