Followers

Friday, April 3, 2009

Jantan keparat!!!



Nota Jemari: tolong kasi ako BEBAS sket!

15 comments:

SiS-lin said...

oittt...jantan mana lak ni ret??? aduhhh skrg ni tgh musim owang marah2 ke ek...since dr blk dr melaka tu semua ramai yg hati marah2...meroyan ke ape...hahahaha

TiNiE said...

sabaq..sabaq..kot dia mmg tak gheti bahser melayu kot ret, ko ckp bahser inggeris ngan dia ngok, kot kot dia pehe...

*shay* said...

kita tak leh baca entry akak tu... tapi apa2 pun harap akak bersabar banyak berisytifar...

Biar la jantan tu... kalau akak marah pun kat di bukannya dia nak ambik peduli...

kunadzri said...

salam retna... macam mimpi jer uncle sampai sini... ingatkan salah rumah. adeh, uncle dah berkarat kat opis, gini la jadinya...

ingatkan jantan koperat tadi... hehe.. sabaaaarrr...pukul jer ngan lidi penyapu...

AKO said...

Lin,
tu la skrg tgh musim meroyan nih...

Tinie,
sabar sabar jgk tapi klu jenis yg x reti bahasa, camne nk sabar lagi dah nih...

shay,
ye ye... istigfar.. astagfiruallah al'azimm....

uncle,
heheheh alahaii takat ngan lidi je x 'lut' la uncle.. ingat nak bantai ngan senapang meriam, ok x :p

Mat Gebu said...

Jantan suweyy mana lahh yg keparat tuuu....bawak2 bersabar rett..think positive.....Tapi kan kalau koo nak belasah dia, aku sudi meng"hembap" di mana2 bahagian yg koo rasa sesuai!!!...

AKO said...

mat,
ahahaha tang ko sudi hempap tu ako setuju.. takpe nnt ako perlu pertolongan ko, ako jerit je nama ko ek ;-)

Daknakey said...

aiyoooo ret... apakah yg terjadikkk???

AKO said...

daknakey,
abaikan k.. ehhee saja luahan perasaan jer.. ;-)

BelalangDewa said...

dengan wajah comey yg ada pada ret... jangan pedulikan yang keparat. lepas ni cari yang koperat. (meminjam kata-kata kunadzri)

yna said...

huyoo.. marah kat sapa tuuu.. nak baca gaakkk..

Masy said...

alaaaa nk baca gaaakkkkk

Jocko said...

sib baik aku LELAKI

AKO said...

Belalang,
koperat ek? hehehe ye ye tgh cari la nih... :p

yna,
heheheh xde pape la dik.. x penting pun... ;-)

masy,
ehhehhe ala cane ek nk bg baca :p

jocko,
hehehhe laaaa ako baru tau :p

AKO said...
This comment has been removed by the author.