Kisah di waktu pagi

Hari ni ako bangun awal... Slalunya klu ari cuti mmg konpom ako akan bangun lewat. Tapi memandangkan ako ada misi bersama si putih, maka harus la pepagi buta ako dah mencelikkan mata. Seawal 7.30 pagi ako dah terpacak depan kedai servis tu. Semata2 nak dapat no 1. hahaha... Yeahhh mmg berjaya misi 'gelojoh' ako di pagi ari. Si putih berjaya menambat hati para pen'servis' kat EON tadi.




Ooooo ako bukan servis si putih tapi ako hantar si putih untuk menukar timing belt yg mmg dah masanya diganti. Dan lepas ni ako terpaksa mengikat pewot yg semkin moncit gara2 setelah melayang RM501.70. Gurlpp.... Tapi sayang punya pasal, ako sanggup korban apa saja untuk ko putih, walau lepas ni tuan ko akan jadi betambah2 kering & kurus.. waakakakak ye ke makin kurus??? *gelak beso*



Ako belum bekfes. Cari kedai mamak..
ermm Makan sowang2... Layan aje la.
Si putih siap ditukar ganti tepat jam 10.30 pagi.
Then terus memecut ke Pandan Indah... vroommmm.....

Nota Jemari: Skrg sumer nya buat sendiri.. huhu

~AKO no one else~,

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.