Followers

Monday, April 20, 2009

Kisah sebelum balik



Kisah nya... ntah mcm mana kipas kat umah lin tu bole terbengkok plak salah satu sayap nya.. Dah x pasal2 terpaksa panggil En Burung tolong repairkan.. Aterr dah nama pun burung, sia sorg je la yg ada 'sayap' ... Bila sayap burung bertemu sayap kipas, hahaha agak2 kowang apa jadi ek??? :p

Aksi-aksi di atas telah menyebabkan kedua2 bini mereka kerisauan memikirkan nasib badan jika laki masing2 tercepit dicelah2 sayap...

muahahahahhaa.....
Yang pasti sumer nyer dapat dibereskan dengan S.E.L.A.M.A.T!!
Alhamdulilah..

Kami pulang ke KL tepat jam 8.15 malam

Nota Jemari: Selamat tinggal JB


~AKO no one else~,

7 comments:

SiS-lin said...

nasib kan..klu x abs le aku dgn linda dok sorg2 jek...hahahaha...

AKO said...

heheheh tu laaa ngerii je kang.. :p

*shay* said...

orang tgh sibuk2 boleh lak kipas tu cari masalah yerk... :D

AKO said...

kipas tu dah bermasalah dari siang lagi shay ;-) malam br memasing terpk nk betulkan sbb panas hehehe

Kasawari said...

benda ni pun ko buat entri ek.. takper takper.. ada ubi ada batas..

Amer Aan said...

sanggup dtg jauh2...
semata2 nk...
btul kan kipas...
hebt2..

AKO said...

Kasawari,
alaahaiii dah ako x de idea... ok what... :p

amer,
caitttt ishh x koser dtg jauh2 nk betulkan kipas daaaa :p