,

Kisah sebelum balik



Kisah nya... ntah mcm mana kipas kat umah lin tu bole terbengkok plak salah satu sayap nya.. Dah x pasal2 terpaksa panggil En Burung tolong repairkan.. Aterr dah nama pun burung, sia sorg je la yg ada 'sayap' ... Bila sayap burung bertemu sayap kipas, hahaha agak2 kowang apa jadi ek??? :p

Aksi-aksi di atas telah menyebabkan kedua2 bini mereka kerisauan memikirkan nasib badan jika laki masing2 tercepit dicelah2 sayap...

muahahahahhaa.....
Yang pasti sumer nyer dapat dibereskan dengan S.E.L.A.M.A.T!!
Alhamdulilah..

Kami pulang ke KL tepat jam 8.15 malam

Nota Jemari: Selamat tinggal JB


~AKO no one else~,
Share:

7 comments:

  1. nasib kan..klu x abs le aku dgn linda dok sorg2 jek...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. heheheh tu laaa ngerii je kang.. :p

    ReplyDelete
  3. orang tgh sibuk2 boleh lak kipas tu cari masalah yerk... :D

    ReplyDelete
  4. kipas tu dah bermasalah dari siang lagi shay ;-) malam br memasing terpk nk betulkan sbb panas hehehe

    ReplyDelete
  5. benda ni pun ko buat entri ek.. takper takper.. ada ubi ada batas..

    ReplyDelete
  6. sanggup dtg jauh2...
    semata2 nk...
    btul kan kipas...
    hebt2..

    ReplyDelete
  7. Kasawari,
    alaahaiii dah ako x de idea... ok what... :p

    amer,
    caitttt ishh x koser dtg jauh2 nk betulkan kipas daaaa :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.