Linda DEMAM angkara KASAWARI???

Dengar citer Linda demam.
Ermm... adakah disebabkan oleh KASAWARI???
Angkara KASAWARI telah belajar melakukan teknik pernafasan dari 'akar pernafasan'. Angkara tersilap teknik pernafasan, Linda menjadi mangsa keadaan?? Oooo sungguh kejam KASAWARI itu.

Bukan Linda saja yang DEMAM, malah anak ikan jerung ni pun mengalami nasib yang sama. Pengsan setelah menerima teknik pernafasan dari KASAWARI... Alaahaiii sian 'baby shark' tu...

"Oiiii beep2, ko x gosok gigi ke hape tu???"

wakakakakakakak *gelak beso ako*

Nota Jemari: ala jangan marah, gurau2 jer....


~AKO no one else~,
Share:

8 comments:

  1. wkahkahkah........ apa sal teruk sangat kasawari tu...kesian lorrr anak jerung tu tau.konpem x gosok gigi seminggu kot hahahahahaha


    Bukan ct yang cakap ehhh...ret yang cakap hahahahaha

    ReplyDelete
  2. adehhhh...tu le dia,burung mana tau gosok gigi weiii....
    ko jgn ret,skli nnti si kasawari bt en3 kenakn ko...guling2 aku gelakkn..hahahahaha

    ReplyDelete
  3. kak ct,
    bukan saya yg cakap laa... saya hanya tulih je tau :p

    Lin,
    opsssss ko jgn sebut..... kang konpom dia buat entry :-D

    ReplyDelete
  4. uishh...gigi x gosok..musyuk... :D

    ReplyDelete
  5. baca tajuk jerk dah buat seram satu badan... baca entry sib baik tak de pa pe...

    ReplyDelete
  6. shiemz,
    dia lupa letak ubat gigi agak nya ehhehe

    shay,
    entry kena kasi gempaq br syiok :p

    ReplyDelete
  7. tak per takper.. adu ubi ada batas.. nanti ler ko..

    ReplyDelete
  8. kasawari,
    ada ubi, ko tolong watkan ubi goreng ek :p bole kitrg makan ramai2... :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.