Followers

Tuesday, April 21, 2009

Linda DEMAM angkara KASAWARI???

Dengar citer Linda demam.
Ermm... adakah disebabkan oleh KASAWARI???
Angkara KASAWARI telah belajar melakukan teknik pernafasan dari 'akar pernafasan'. Angkara tersilap teknik pernafasan, Linda menjadi mangsa keadaan?? Oooo sungguh kejam KASAWARI itu.

Bukan Linda saja yang DEMAM, malah anak ikan jerung ni pun mengalami nasib yang sama. Pengsan setelah menerima teknik pernafasan dari KASAWARI... Alaahaiii sian 'baby shark' tu...

"Oiiii beep2, ko x gosok gigi ke hape tu???"

wakakakakakakak *gelak beso ako*

Nota Jemari: ala jangan marah, gurau2 jer....


~AKO no one else~,

8 comments:

CT Delima said...

wkahkahkah........ apa sal teruk sangat kasawari tu...kesian lorrr anak jerung tu tau.konpem x gosok gigi seminggu kot hahahahahaha


Bukan ct yang cakap ehhh...ret yang cakap hahahahaha

SiS-lin said...

adehhhh...tu le dia,burung mana tau gosok gigi weiii....
ko jgn ret,skli nnti si kasawari bt en3 kenakn ko...guling2 aku gelakkn..hahahahaha

AKO said...

kak ct,
bukan saya yg cakap laa... saya hanya tulih je tau :p

Lin,
opsssss ko jgn sebut..... kang konpom dia buat entry :-D

shiemz said...

uishh...gigi x gosok..musyuk... :D

*shay* said...

baca tajuk jerk dah buat seram satu badan... baca entry sib baik tak de pa pe...

AKO said...

shiemz,
dia lupa letak ubat gigi agak nya ehhehe

shay,
entry kena kasi gempaq br syiok :p

Kasawari said...

tak per takper.. adu ubi ada batas.. nanti ler ko..

AKO said...

kasawari,
ada ubi, ko tolong watkan ubi goreng ek :p bole kitrg makan ramai2... :-D