Forwarded email;


Salam kengkawan,

ni aku, ja.... email kampeni ada prob, aku guna gmail aku.

Aku, buyau & kawan2 lain sedang berusaha utk dapatkan dana utk kawan kitaorang, Nizam & Mazian yang sedang diuji Alllah. Anak diorang ni, Khayrul Aiman, 6 thn dah di diagnosed dengan kanser 'Relapsed Rhabdomyosarcoma" (attached: lab report). Dia kena buat kemo dengan ubat 'topotecan'. Ubat ni takde kat Malaysia, kena import dr overseas & mahal lak tu......(attached: quotation). Harga RM15,498.90 tu hanya harga ubat je, bil2 lain belum kira lagi......

Aiman ni tengah warded kat HUKM, wad pediatrik onkologi (dalam kuarantin) sejak
khamis/jumaat lepas. Gambar yang aku attached tu, dia tengah on antibiotics
sebab chemo port dia ada infection. Nak kena clearkan infection tu dulu baru boleh start kemo. Nak start kemo kena bayar cash kat HUKM & baru la diorang order dr overseas.

For info, Aiman pernah kena kanser tak salah aku tahun 2007. Masa tu kanser ada kat kaki & paru2 kiri, lepas buat kemo & radioterapi, keadaan dia dah ok tapi start hujung tahun lepas relapse pulak. Sekarang ni kanser dikesan di paru2 kanan &
pundi kencing. Memandangkan kanser ni jenis fast growing, doktor mintak kemo dijalankan dengan segera.

Ibu Aiman ni tengah berusaha nak ambil unpaid leave & kalau tak berjaya terpaksa la dia resign untuk jaga Aiman. Korang bayangkan la tinggal kat KL ni dengan single income, anak pulak sakit & perlukan duit..... hmmm.....tak terkata aku betapa
peritnya...... Semalam kitorang pergi ziarah, mak dia pulak demam, ye la tak
cukup rehat & tidur, anak pulak merengek, meragam..... memang kesian sangat.......

Kitorang ingin mohon bantuan korang dari segi kewangan & doa utk keluarga ini. Moga Allah permudahkan segalanya untuk diorang....

Kalau korang ada idea macam mana nak mohon bantuan dari pelbagai cara, tolong la bagitau aku yek. Ada tak sesapa tau camna nak kontek tv/paper? Mohon pertolongan korang utk forward email ni pada kengkawan korang pulak ye. Segala pertanyaan etc boleh email ke myniza3@gmail.com.

Bantuan kewangan boleh disalurkan ke:
Akaun
bapa : Khayrul Nizam Abdul
Razak

Public Bank 4864 6013 03

Akaun Ibu : Mazian
Musni

Maybank 1644 9006 8229

Segala pertolongan & jasa baik korang,
hanya Allah saja la yang membalasnya..... salam......






Nota Jemari: sama-sama kita beramal