Tag form MYA lagi...

Nyatakan usia blog anda?
Ermm citer pasal blog nih, panjang kisah nya ni. Ako start berBLOG klu tak silap tahun 2004. Dan BLOG pertama ako adalah http://anakomak.blogdrive.com. Tapi kowang jangan harap dapat baca kisah2 kat blog itu sebab nya itu blog sudah lama pupus. Ako pun x ingat nape ako musnah kan blog itu. Kemudian ako beralih2 bermacam2 url dan smp la ke skrg ini.. So kowang kira sendiri la ye berapa usia ako dalam arena pemBLOGan ini.. *erkk mcm x menjawab soklan plak ghase nya*

Terangkan kenapa anda berblogging?
Sebab UTAMA nak soh kowang baca kisah ako & aktiviti ako.. Bihtu kowang igt blogging ni tuk hape??? Lepas dah lama blogging baru ako tahu ghope nyer blogging ni banyak mengajar ako erti kehidupan, persahabatan, dan macam2 lagi.

Nyatakan blog pertama yang anda baca?
Percaya atau tidak, BLOG pertama yang ako baca adalah blog budak ni.. Wahai kengakwan seopis, sila lah percaya. Walau ako tak kenal dia dulu, walau dia baru je jadi warga opis, tapi ekceli ako dah lama kenal dia melalui kisah2 kat blog dia. *wink*

Letakkan entri pertama dalam blog anda
Nak letak camne klu blog tu pun dah di delete... ermm..

Huraikan entri tersebut
TAMAT. Sekian

Letakkan satu pic yang anda suka dalam blog anda?
Sila lihat gambar dalam entry kat bawah nih.... muahahaha...
Ako suker ako suker!! Sebab apa, lu pikir la sendiri..

Harapan?
Ako nak tambah lagi kawan... sebab dari BLOG la ako jumpa kowang sumer!!!


Nota Jemari: SETEL!



~AKO no one else~,

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Share:

2 comments:

  1. bagus kan blog2 ni.. ramai kawan.. dan burung.. he he

    ReplyDelete
  2. ramai kawan betul dah tu tapi tang burung tu, ako rasa ako br jumpa 'sekor' je nih... :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.