Tag from MYA

Sebab ako tgh takde mende nak hapdet, so ako layan je TAG dari mommy yaya ni.

Nama-nama timangan anda :
~takde nama timangan~ SEKIAN.

Anda seorang yang :
Positif - Simple n tak berkira *bila ako betul2 ada duit la ek*, Understanding & caring *ni bak kata kak een la yek.... erkk ye ke?!*
Negatif - Suka tangguh kerja, Cepat merajuk *pangai ni wujud sejak mak abah ako dah takde* & suka berahsia *jeng jeng*

Insan Teristimewa ?? Describekan Die Terlalu Istimewa Dimata Anda:
opkos arr arwah MAK & ABAH - sebab derang la ako wujud kat dunia nih... huhu...

Lagu kesukaan anda :
That's Why You Go Away- MLTR

Makanan kesukaan anda :
Ako cerewet ke ek? Kadang2 kot... Kadang2 ako telan je pape.. kadang2 ako memilih gak.. ermm maybe tgk mood kot.. tapi paling ako suker MI GORENG MAMAK plus TEH AIS!!

Warna kesukaan anda :
Sumer kaler ako suker. Tapi yang paling2 ako suker opkos la MERAH.

Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda :
Handphone, purse, kunci kete

Kali terakhir masa anda menangis dan kenapa :
Tak ingat tapi baru2 ni jugak la... sbb RINDU!

Tag 6 rakan anda :
M.A.L.A.S

Nota Jemari: setle!
Share:

3 comments:

  1. bagus2 MALAS tu...selamat!!!hahahah
    pstt lin pun suke lagu tu tau!!very sentimental dlm hati..

    ReplyDelete
  2. wei..aku pun sker lagu tu dan opkos sumer lagu MLTR..uuuu very da meleleh gitu...

    ReplyDelete
  3. Lin & Tinie,

    Besh kan lagu tu.. Ako pun suker lagu2 dari MLTR.. giler tangkap leleh beb... muahahaha...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.