Followers

Friday, June 12, 2009

ABIN 'bogel', WOW!!!

Hehehe..... dah lama ako nak amek gambar si ABIN mandi, asek terlupa jer. So memandangkan esok dia dah nak balik, maka petang tadi terus terdetik ako nak snappy2 aksi si ABIN yg bogel. amboiii budak nakal ni, kan main suker lagi klu soh berposing. Siap nak lentok2 kepala lagi tu. Tak kisah la ABIN oiii, janji ko bagi pose spesel tuk tatapan aunty NANA ko nih...


Ni aksi baru je nak start mandi.
Mula2 tu cam blur2 sket. Agaknya terkejut kena jirus ngan air sejuk kot.
Pastu mula la ko lentok kanan, ko lentok kiri ye. Sampai gambar pun ada sikit goyang2. Dah ko asek nak gerak sana gerak sini. Tapi tatap menten encem!!! muahahhaa....


Then ko mula la nak berdiri, panjat sini, panjat situ.
Konon dah kuat sangat la kaki tu yek :p
Start arr ko wat aksi dalam ayor pulak ye..

"Mama oo mama, pasni bawa ABIN mandi laut eh"...

Gonna miss this little boy so much!!
Mmmuuaacchhh.....

*sumer nyer kaler MERAH, sbb tu sumer aunty NANA yg beli.. hehe

Nota Jemari: hep hep.. dah dah ABIN nak pakai baju pulak

4 comments:

zaza said...

sukenya dia mandi hihihihih... nxt time moh ramai2 kite p gold coast sepang plak..hheheheheh..

AKO said...

hoyeee!!! aunty zaza nak bw ABIN g mandi lautttt!!!

Sis-Lin said...

ptut le semua merah je aku tgk..terang bebenor...rupenye ko yg beli,hahahaha

AKO said...

muahaha.... MERAH kan tanda nya BERANI..bagus la tuk si ABIN tuh... :-D