ABIN 'bogel', WOW!!!

Hehehe..... dah lama ako nak amek gambar si ABIN mandi, asek terlupa jer. So memandangkan esok dia dah nak balik, maka petang tadi terus terdetik ako nak snappy2 aksi si ABIN yg bogel. amboiii budak nakal ni, kan main suker lagi klu soh berposing. Siap nak lentok2 kepala lagi tu. Tak kisah la ABIN oiii, janji ko bagi pose spesel tuk tatapan aunty NANA ko nih...


Ni aksi baru je nak start mandi.
Mula2 tu cam blur2 sket. Agaknya terkejut kena jirus ngan air sejuk kot.
Pastu mula la ko lentok kanan, ko lentok kiri ye. Sampai gambar pun ada sikit goyang2. Dah ko asek nak gerak sana gerak sini. Tapi tatap menten encem!!! muahahhaa....


Then ko mula la nak berdiri, panjat sini, panjat situ.
Konon dah kuat sangat la kaki tu yek :p
Start arr ko wat aksi dalam ayor pulak ye..

"Mama oo mama, pasni bawa ABIN mandi laut eh"...

Gonna miss this little boy so much!!
Mmmuuaacchhh.....

*sumer nyer kaler MERAH, sbb tu sumer aunty NANA yg beli.. hehe

Nota Jemari: hep hep.. dah dah ABIN nak pakai baju pulak
Share:

4 comments:

  1. sukenya dia mandi hihihihih... nxt time moh ramai2 kite p gold coast sepang plak..hheheheheh..

    ReplyDelete
  2. hoyeee!!! aunty zaza nak bw ABIN g mandi lautttt!!!

    ReplyDelete
  3. ptut le semua merah je aku tgk..terang bebenor...rupenye ko yg beli,hahahaha

    ReplyDelete
  4. muahaha.... MERAH kan tanda nya BERANI..bagus la tuk si ABIN tuh... :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.