,

Ako@JUPEM


Ako bercoti arini tapi pepagi dah kena bangun juga.
Kisahnya, ada urusan bersama ahli keluarga di tempat itu.
Mau setelkan pape yang patut.
Adusss... gilos pepagi ni ako sangat2 mengantuk.
Menguap2 ako didepan itu pegawai.
Sudah la pegawai itu sangat la 'slow motion' membuat kerja.
Ikutkan hati, mau saja ako menidokan diri di situ.


Niat dihati mau sambung tido balik saja ke umah tapi kemudian kami sumer berpakat mau ke Puncak Alam atas urusan keluarga juga. ermmm....... sudahnya ako hampir2 mau ketidoran di puncak alam tapi tidak kesampaian juga.

Ooooo urusan di JUPEM tidak lah terlalu lama. Hanya memerlukan setengah sahaja. Maka, selesai saja urusan di sana, segera kami pulang dan terus memecut ke puncak alam. Apa ada di puncak alam ye? ermm......

Nota Jemari: tidak sabar mau bertemu sedara jauh
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.