Followers

Thursday, June 25, 2009

Bila si putih bertemu si MERAH

Eheh...
Kowang nampak tak?
Kejadian adalah terjadi pada petang semalam.
Dalam keadaan ujan masih lagi turun.

Di suatu simpang itu, ako terpesona.
Ako terpegun..
Ako terpikat..
Ako tertarek..

Ye ye.. dengan tiba2, dengan segera ako mengSNAPPY itu objek.
..tapi nape ek??

Ooo sebab utama adalah dia berwarna MERAH.
..dan dia juga bernama JJP..

Oppsss awak, ye awak yang sedang memandu itu JJP.
Sowi ek saya publish kete awak tanpa permission.
Tapi saya tolong glamerkan kete awak tau kat sini..
*wink*

Ok dah dah, pape pun time kasih ye si MERAH.
Walau saya tempek kat sini secara curik2..
tapi saya puas!
*eheh.. tetiba je kan....*

Nota Jemari: PUTIH vs MERAH..

4 comments:

Sis-Lin said...

wakakah..dh x de koja le tu....

AKO said...

bluwekkkkkkkk :p

CT Delima said...

Oiiii.... kang kena saman lak ko ni ret publis no keta org hahaha

AKO said...

erkk SAMAN? uishh sensitif bab2 saman ni kan :-D

ala.. klu dia sman saya, saya kenyit je mata kat dia, gerenti dia x jadi nak saman :p