Followers

Friday, June 12, 2009

Cekik darah!!!!

B4 ni ako x pasan...
Tadi lunch terngidam nak makan mi goreng mamak..
Maka, mengORDER la ako kat cafe sini.

Klu makan mi goreng mamak, harus ada teh tarek.
So, menapau le jugak teh tarek di situ.

Bila time bayar, ako terkejut 'beruk' jap.
Total sumer yg ako kena bayar adalah RM7.00
erkkk gurlppp...........

Belek punya belek, mi itu ghopenyer berharga RM6.
adehh apa mahal bebenor mi goreng itu??
Pulak tu, sudah sejuk dan kureng menyelerakan.
Dushh!!! Dushh!!
Memang nak kena komplen tau cafe ni.

Klu ia pun ko nak letak mahal2, harus la bersesuaian sket.
Ni ako tgk, ada lah seketul udang, secubit ayam, dan yg lain2 adalah kosong sajor.

Sungguh 'CEKIK DARAH!!!" ok!!!!

Nota Jemari: ako windu mau makan mi goreng kat Warong 17

9 comments:

Sis-Lin said...

tu bkn cekik darah lg..cekik segala cekik dh tu..mkn pun leh tercekik tau...

AKO said...

itu la pasal... tercekik2 ako nak menelan seketul2 mi itu...

AiE bAhRi said...

Uit..mahalnya kak..
baik makan KFC ke McD..lagi puas..

AKO said...

tau xpe.. huhu

hazman aka species1980 said...

huhuhu.... better bawak bekal jee.. puas hati...

AKO said...

erkk aisey bawa bekal, sape lak nk buatkan huhu :p

dir&fara said...

kalau kat kedai dir baru rm5 je siap ngan air.. bole tambah ayam lagi.. lenkali order ngan dir je la.. dir antar sane ok.. hehe

AKO said...

heehe... rm5 br rege makanan dir, lom tambah cost penghantaran lagi tuh :p

dir&fara said...

kak ret punye pasal, makanan tu rm5 je.. caj penghataran 50 hengget.. hehe..