Followers

Sunday, June 28, 2009

Deting bersama kawan lama

Kan ako dah cakap aritu, xtvt wiken adalah sangat2 padat.
Lepas deting ngan para ibu, malam nya plak ako berdeting ngan kawan lama plak. Sudah lama x jumpa, ada keRINDUan di situ. *poyo!*


Muka sebelum melantak.
Kena gak kontrol senyum walau pewot sudah keLAPARan.
Ooo sbb malas mau jauh2, maka ke Nailis Sentul saja lah.


Kata lapar kan, maka harus lah mengorder sesuatu yang 'berat'.
ermm nyummy... makan makan makan.
Pewot pun tambah moncit.. erkk x shukerr..... aduss!!


Taadaaaaaa...
Ni muka lepas kenyang..
burlpp harus la hepi.
Dah kenyang maaa.... :p

Borak punya borak, x sedar jam dah menunjukkan ke angka 11 malam.
Mata pun dah layu jee.... Dah dah moh la kita balik. Tengkiu sbb banjer ako makan. Sangat sedap! Psstt next time banjer lagi ek.. caabootttttttttttttttt!!

Nota Jemari: ko kisah ke ako makan-makan?!

4 comments:

CT Delima said...

Melantak lagi ker...cmana nak kurus ni ret hahahaha

Malam sabtu tu org call x jawab pong huhuhu pi mana?

Jocko said...

bukan kat sana KUCING dia bersepah ker???

AKO said...

Kak ct,
ala kita pun call awak x jawab gak :p

pastu kita dah x pasan ada call masuk daaaa :-D

AKO said...

Jocko,
Yup mmg byk kucing tapi ako buatd ek je :[p