Deting bersama kawan lama

Kan ako dah cakap aritu, xtvt wiken adalah sangat2 padat.
Lepas deting ngan para ibu, malam nya plak ako berdeting ngan kawan lama plak. Sudah lama x jumpa, ada keRINDUan di situ. *poyo!*


Muka sebelum melantak.
Kena gak kontrol senyum walau pewot sudah keLAPARan.
Ooo sbb malas mau jauh2, maka ke Nailis Sentul saja lah.


Kata lapar kan, maka harus lah mengorder sesuatu yang 'berat'.
ermm nyummy... makan makan makan.
Pewot pun tambah moncit.. erkk x shukerr..... aduss!!


Taadaaaaaa...
Ni muka lepas kenyang..
burlpp harus la hepi.
Dah kenyang maaa.... :p

Borak punya borak, x sedar jam dah menunjukkan ke angka 11 malam.
Mata pun dah layu jee.... Dah dah moh la kita balik. Tengkiu sbb banjer ako makan. Sangat sedap! Psstt next time banjer lagi ek.. caabootttttttttttttttt!!

Nota Jemari: ko kisah ke ako makan-makan?!
Share:

4 comments:

  1. Melantak lagi ker...cmana nak kurus ni ret hahahaha

    Malam sabtu tu org call x jawab pong huhuhu pi mana?

    ReplyDelete
  2. bukan kat sana KUCING dia bersepah ker???

    ReplyDelete
  3. Kak ct,
    ala kita pun call awak x jawab gak :p

    pastu kita dah x pasan ada call masuk daaaa :-D

    ReplyDelete
  4. Jocko,
    Yup mmg byk kucing tapi ako buatd ek je :[p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.