Followers

Monday, June 22, 2009

Jom ke IKEA

Tak sabar2 betul mereka mau menyoping di IKEA.
Ooo siapa kah itu ek?? ermm IKEA? erkk ako adalah kureng sesangat mau menjejak kan kaki ke situ tapi dah ko menumpang kan, harus la membontoti mereka sumer. alahaaaiiiiiiii.....


Stand by sumer.
Kami mahu menyerangggggg!!


Mereka sedang berbincang2 mahu membeli itu barang, betul kah??


Ko nape tu lin?? Takkan majuk kat en sabar sbb x dapat nak beli katil tu?? hehee


..dan jalan punya jalan, ako sangat2 tertarek kat itu barang!
MERAH nya mak ngah.... cantek nya dipandangan mata ako..
Ooo dan ako tgh meng'aim satu barang.
Yeah kowang, klu ada rezeki, ako mahu itu barang...
Bila la ek dapat beli??????? hurmmm....

Sebelum melangkah pergi, wajib mereka posing sakan...
Alaa.. IKEA dan IKANO kan sebelah menyebelah...

Nota Jemari: penat tgk derang soping!

3 comments:

Sis-Lin said...

penat cewahhhh..ayat cntikkk
aku tgk ko le trlebih sudah soping..eh ye ke? ke aku ek?
hahahahahahaha

CT Delima said...

ni mesti nak lampu tu kan..kan.. kan hehehe

AKO said...

Lin,
weiii bukan laki ko ke yg TERlebih soping...?? ya ampun en SABAR... ehehhe :p

kak ct,
lampu?? bkn bukan.. nak lemari kaca... ehehehe