,

Jom ke IKEA

Tak sabar2 betul mereka mau menyoping di IKEA.
Ooo siapa kah itu ek?? ermm IKEA? erkk ako adalah kureng sesangat mau menjejak kan kaki ke situ tapi dah ko menumpang kan, harus la membontoti mereka sumer. alahaaaiiiiiiii.....


Stand by sumer.
Kami mahu menyerangggggg!!


Mereka sedang berbincang2 mahu membeli itu barang, betul kah??


Ko nape tu lin?? Takkan majuk kat en sabar sbb x dapat nak beli katil tu?? hehee


..dan jalan punya jalan, ako sangat2 tertarek kat itu barang!
MERAH nya mak ngah.... cantek nya dipandangan mata ako..
Ooo dan ako tgh meng'aim satu barang.
Yeah kowang, klu ada rezeki, ako mahu itu barang...
Bila la ek dapat beli??????? hurmmm....

Sebelum melangkah pergi, wajib mereka posing sakan...
Alaa.. IKEA dan IKANO kan sebelah menyebelah...

Nota Jemari: penat tgk derang soping!
Share:

3 comments:

  1. penat cewahhhh..ayat cntikkk
    aku tgk ko le trlebih sudah soping..eh ye ke? ke aku ek?
    hahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. ni mesti nak lampu tu kan..kan.. kan hehehe

    ReplyDelete
  3. Lin,
    weiii bukan laki ko ke yg TERlebih soping...?? ya ampun en SABAR... ehehhe :p

    kak ct,
    lampu?? bkn bukan.. nak lemari kaca... ehehehe

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.