Followers

Monday, June 1, 2009

Kemana hilang 'keGHAIRAH'an ako??

Huh.....
mencik!
tak suker!
kijamm..!!

erk jap jap baek ako explain betul2 kang ada yang pikir lain. Al-maklum kowang tu bukan nya leh tengok tajuk yg se'mcm' je dari ako. muahahhaahahaha

Tiga malam berturut2 ako melayan keGHAIRAHan yang satu itu.
Sungguh seronok! Malah semakin gian jadi nya.
Malam2 kami bersama sungguh mengasyikkan.
Berjam2 kami bersama tapi sedikit pun tidak terasa bosan.
Cuma malam tadi ako sedikit kecewa akibat terlalu taksub sangat dengan keGHAIRAhan itu.

Huwaaaaaaaaaaaa ko kijam LIN!!!
Ako asek kalah aje ngan ko malam tadi.
4 round kita main bersama. Sumer nya ko je yg menang.
Huh, mencikkk!!!!!!

Takpe takpe kasi lawan lagi ini malam.
Ako akan pastikan keMENANGan berpihak kepada ako.

Dah dah jangan pikir lain. Ako ngan lin hanya GHAIRAH bermain game di PC dan laptop memasing tengah malam. *bluwek*

Nota Jemari: klu ako ghairah sebegitu, agak2 kowang nya ghairah camne plak ek??? laarikkksss :p

8 comments:

Masy said...

ghairah nk tdo je skang ni hehe

AKO said...

eh jom tido.. syiok gak nih :p

SiS-lin said...

weii ko nk lawan lg ke..wah x yerah kalah ler..
ok ok..aku tggu,mlm ni aku belasah ko 5-0...hahahahaha

retna said...

jahatt!! kijamm!!!

xpe xpe mlm ni ako asah jari jemari ku yg tulus mulus :p

faradeeba said...

tajuk die berkesan..hehe

AKO said...

tu la fara, sesekali kena cuba sket sesuatu kelainan ;)

CM said...

alamak.. citer pasal ghairah2 ni.. alamak tetiba jer kita pun rasa ghairah nie.. kak ct!! oooo kak ct!! miahahaha

AKO said...

erkk gurlpp...
kak ct oo kak ct...
adehh cepat cepat tlg CM cover keGHAIRAHan dia tuh..

erkk muahahahhaa....
dushh dushh!!