, ,

Kemana hilang 'keGHAIRAH'an ako??

Huh.....
mencik!
tak suker!
kijamm..!!

erk jap jap baek ako explain betul2 kang ada yang pikir lain. Al-maklum kowang tu bukan nya leh tengok tajuk yg se'mcm' je dari ako. muahahhaahahaha

Tiga malam berturut2 ako melayan keGHAIRAHan yang satu itu.
Sungguh seronok! Malah semakin gian jadi nya.
Malam2 kami bersama sungguh mengasyikkan.
Berjam2 kami bersama tapi sedikit pun tidak terasa bosan.
Cuma malam tadi ako sedikit kecewa akibat terlalu taksub sangat dengan keGHAIRAhan itu.

Huwaaaaaaaaaaaa ko kijam LIN!!!
Ako asek kalah aje ngan ko malam tadi.
4 round kita main bersama. Sumer nya ko je yg menang.
Huh, mencikkk!!!!!!

Takpe takpe kasi lawan lagi ini malam.
Ako akan pastikan keMENANGan berpihak kepada ako.

Dah dah jangan pikir lain. Ako ngan lin hanya GHAIRAH bermain game di PC dan laptop memasing tengah malam. *bluwek*

Nota Jemari: klu ako ghairah sebegitu, agak2 kowang nya ghairah camne plak ek??? laarikkksss :p
Share:

8 comments:

  1. ghairah nk tdo je skang ni hehe

    ReplyDelete
  2. eh jom tido.. syiok gak nih :p

    ReplyDelete
  3. weii ko nk lawan lg ke..wah x yerah kalah ler..
    ok ok..aku tggu,mlm ni aku belasah ko 5-0...hahahahaha

    ReplyDelete
  4. jahatt!! kijamm!!!

    xpe xpe mlm ni ako asah jari jemari ku yg tulus mulus :p

    ReplyDelete
  5. tu la fara, sesekali kena cuba sket sesuatu kelainan ;)

    ReplyDelete
  6. alamak.. citer pasal ghairah2 ni.. alamak tetiba jer kita pun rasa ghairah nie.. kak ct!! oooo kak ct!! miahahaha

    ReplyDelete
  7. erkk gurlpp...
    kak ct oo kak ct...
    adehh cepat cepat tlg CM cover keGHAIRAHan dia tuh..

    erkk muahahahhaa....
    dushh dushh!!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.