Kemuncak debaran....

Tujuh jam lagi...
Detik itu akan tiba...
Dag dig dug!!

Ngeri seh!!!

erkk.............. pertambahan, bertambah, tetambah, ditambah...
aiyoo........!!!

Tapi perlu ke ko bimbang sesangat kan?! Dah itu nasib yang perlu ko tempuhi setahun lagi..
Ooooo.....

Nota Jemari: arghhhhhhhhhhhhhhh
Share:

6 comments:

  1. aku pun SUPRISE ni,,
    pebenda la gamaknya,,,

    ReplyDelete
  2. adeiii dh tua ek ko ret...welcome2 to my world..hahahahaha

    ReplyDelete
  3. ish..ish..ish..ku ingat ada debaran af ka..ank wayang ka..hihihi..rupanya brthay ekau ye dak..anyway i wish u a very happy birthday..mago kali ini lebih baik dari yang lalu..hehhehe...biar umor,,tambah..tapi hati menten mudo ok..

    p/s: kang kalu aku tertido kang..tu pasal la aku wish la..la..ni..ok.. :-)

    ReplyDelete
  4. selamat ulang tahun kak ret.. semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan.. dan yg paling didoa2kan semoga diketemukan jodoh cepat2.. asek tanye org punye nasi minyak je.. kak ret bile lagi.. hehe

    ReplyDelete
  5. Tak yah nak takut usia tu akan meningkat..kalau bole nak sentiasa muda remaja jer kan hehehe Hargai usia mu Ret semoga ko akan tetap bahagia disamping org2 tersayang.

    ReplyDelete
  6. Jocko,
    SURPRISE!!! :p

    Zaza,
    Tengkiu cousin!!!
    hhehehe terharu.... ako dah ikut jejak ko nih :p

    Dir n Fara,
    Nak makan nasi minyak kita ker? Ok nnt kita belajar masak dl pastu kita masakkan tuk awak ye :-D

    Kak Ct,
    AMINNNNNN ye ye nak bahagia mcm akak :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.