Followers

Thursday, June 18, 2009

Kemuncak debaran....

Tujuh jam lagi...
Detik itu akan tiba...
Dag dig dug!!

Ngeri seh!!!

erkk.............. pertambahan, bertambah, tetambah, ditambah...
aiyoo........!!!

Tapi perlu ke ko bimbang sesangat kan?! Dah itu nasib yang perlu ko tempuhi setahun lagi..
Ooooo.....

Nota Jemari: arghhhhhhhhhhhhhhh

6 comments:

Jocko said...

aku pun SUPRISE ni,,
pebenda la gamaknya,,,

Sis-Lin said...

adeiii dh tua ek ko ret...welcome2 to my world..hahahahaha

zaza said...

ish..ish..ish..ku ingat ada debaran af ka..ank wayang ka..hihihi..rupanya brthay ekau ye dak..anyway i wish u a very happy birthday..mago kali ini lebih baik dari yang lalu..hehhehe...biar umor,,tambah..tapi hati menten mudo ok..

p/s: kang kalu aku tertido kang..tu pasal la aku wish la..la..ni..ok.. :-)

dir&fara said...

selamat ulang tahun kak ret.. semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan.. dan yg paling didoa2kan semoga diketemukan jodoh cepat2.. asek tanye org punye nasi minyak je.. kak ret bile lagi.. hehe

CT Delima said...

Tak yah nak takut usia tu akan meningkat..kalau bole nak sentiasa muda remaja jer kan hehehe Hargai usia mu Ret semoga ko akan tetap bahagia disamping org2 tersayang.

AKO said...

Jocko,
SURPRISE!!! :p

Zaza,
Tengkiu cousin!!!
hhehehe terharu.... ako dah ikut jejak ko nih :p

Dir n Fara,
Nak makan nasi minyak kita ker? Ok nnt kita belajar masak dl pastu kita masakkan tuk awak ye :-D

Kak Ct,
AMINNNNNN ye ye nak bahagia mcm akak :p