Thursday, June 18, 2009

Kemuncak debaran....

Tujuh jam lagi...
Detik itu akan tiba...
Dag dig dug!!

Ngeri seh!!!

erkk.............. pertambahan, bertambah, tetambah, ditambah...
aiyoo........!!!

Tapi perlu ke ko bimbang sesangat kan?! Dah itu nasib yang perlu ko tempuhi setahun lagi..
Ooooo.....

Nota Jemari: arghhhhhhhhhhhhhhh

6 comments:

  1. aku pun SUPRISE ni,,
    pebenda la gamaknya,,,

    ReplyDelete
  2. adeiii dh tua ek ko ret...welcome2 to my world..hahahahaha

    ReplyDelete
  3. ish..ish..ish..ku ingat ada debaran af ka..ank wayang ka..hihihi..rupanya brthay ekau ye dak..anyway i wish u a very happy birthday..mago kali ini lebih baik dari yang lalu..hehhehe...biar umor,,tambah..tapi hati menten mudo ok..

    p/s: kang kalu aku tertido kang..tu pasal la aku wish la..la..ni..ok.. :-)

    ReplyDelete
  4. selamat ulang tahun kak ret.. semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan.. dan yg paling didoa2kan semoga diketemukan jodoh cepat2.. asek tanye org punye nasi minyak je.. kak ret bile lagi.. hehe

    ReplyDelete
  5. Tak yah nak takut usia tu akan meningkat..kalau bole nak sentiasa muda remaja jer kan hehehe Hargai usia mu Ret semoga ko akan tetap bahagia disamping org2 tersayang.

    ReplyDelete
  6. Jocko,
    SURPRISE!!! :p

    Zaza,
    Tengkiu cousin!!!
    hhehehe terharu.... ako dah ikut jejak ko nih :p

    Dir n Fara,
    Nak makan nasi minyak kita ker? Ok nnt kita belajar masak dl pastu kita masakkan tuk awak ye :-D

    Kak Ct,
    AMINNNNNN ye ye nak bahagia mcm akak :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.