'MADU' ako dan kamu

Allahu akbar!
Allahu akbar!

Azan berkumandang.

"Jom gi solat dulu!"
"OK!"

Di surau...
Selesai solat.
Terdetik di dalam hati memikirkan sesuatu tapi...

"psstt ko pasan x DIA x friendly mcm dulu?"
"yup, ako pasan. Eh ako baru nak cakap kat ko. Hahaha tapi ko dah luahkan dulu."
"hahaha... laa kan kita ni 'MADU'.."
"ye ye hahahha MADU tak jadi."

bergelak sakan ako dan kamu... syyyy kontrol gelak weii kan dalam surau.

"ko rasa nape DIA jadi mcm tu?"
"ermm.. ke sebab DIA dah tahu?"
"ekk... takkan ada sesuatu yang buat dia boleh dapat tahu?"
"jap ako pikir.. erkk dulu ako ada kasi lukisan gambar. ishh takkan dia ternampak? Ko plak? Ada bagi pape ker?"
"Ishh.... ako kan x sempat nak bagi pape. Owang itu syiok sendiri. Ako tak layan. Bila ako x layan dikatanya ako sombong. huh SS je kan"

hahhhahahah gelak lagi ako dan kamu.

"weii.. seb baek la tak menjadi pape kan. KLu idak, x pasal2 ako dan ko berMADU..."
"tu la pasal. ishhh sian kat DIA. Tu la nasib bakal MADU kita yang x jadi"

hahaha yang pasti, ko nak sombong ke, ko nak jeling2 ke, ako dan kamu pedulik hape kan. Tu kisah lama yang akan tetap jadi kenangan.

Nota Jemari: Ako menulis dengan kebenaran bakal madu tak jadi... *wink*
Share:

8 comments:

  1. wei wei..
    per bondo ni weih...

    ReplyDelete
  2. farihah,
    amboiii laju je ko masuk sini ek :p

    Tinie,
    hhahahha sila abaikan jer :p

    ReplyDelete
  3. hehe..sori kak retna tapi saye pun kureng m'understand nye..hehe

    ReplyDelete
  4. takpe fara,
    tak paham pun xpe.. asal kan fara baca je hehee ;)

    ReplyDelete
  5. mesti laju beb..tak sabar nak baca weh...
    tak pe..biarkan mereka tak paham..biarkan mereka terpinga2...yang penting aku paham...wakakaka

    ReplyDelete
  6. uishh..dah ade madu ker? bagus ar... zaman skrg susah org nak bermadu.. hehehhe

    ReplyDelete
  7. Shiemz,
    hahaha zaman skrg bkn MADU tu manis ker? hahha...

    Farihah,
    hahhaha ko mmg paham sbb ko kan MADU x jadi ako.. wkakaka :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.