Followers

Monday, June 1, 2009

'MADU' ako dan kamu

Allahu akbar!
Allahu akbar!

Azan berkumandang.

"Jom gi solat dulu!"
"OK!"

Di surau...
Selesai solat.
Terdetik di dalam hati memikirkan sesuatu tapi...

"psstt ko pasan x DIA x friendly mcm dulu?"
"yup, ako pasan. Eh ako baru nak cakap kat ko. Hahaha tapi ko dah luahkan dulu."
"hahaha... laa kan kita ni 'MADU'.."
"ye ye hahahha MADU tak jadi."

bergelak sakan ako dan kamu... syyyy kontrol gelak weii kan dalam surau.

"ko rasa nape DIA jadi mcm tu?"
"ermm.. ke sebab DIA dah tahu?"
"ekk... takkan ada sesuatu yang buat dia boleh dapat tahu?"
"jap ako pikir.. erkk dulu ako ada kasi lukisan gambar. ishh takkan dia ternampak? Ko plak? Ada bagi pape ker?"
"Ishh.... ako kan x sempat nak bagi pape. Owang itu syiok sendiri. Ako tak layan. Bila ako x layan dikatanya ako sombong. huh SS je kan"

hahhhahahah gelak lagi ako dan kamu.

"weii.. seb baek la tak menjadi pape kan. KLu idak, x pasal2 ako dan ko berMADU..."
"tu la pasal. ishhh sian kat DIA. Tu la nasib bakal MADU kita yang x jadi"

hahaha yang pasti, ko nak sombong ke, ko nak jeling2 ke, ako dan kamu pedulik hape kan. Tu kisah lama yang akan tetap jadi kenangan.

Nota Jemari: Ako menulis dengan kebenaran bakal madu tak jadi... *wink*

8 comments:

akpfapaf said...

hahahahaha...

TiNiE said...

wei wei..
per bondo ni weih...

AKO said...

farihah,
amboiii laju je ko masuk sini ek :p

Tinie,
hhahahha sila abaikan jer :p

faradeeba said...

hehe..sori kak retna tapi saye pun kureng m'understand nye..hehe

AKO said...

takpe fara,
tak paham pun xpe.. asal kan fara baca je hehee ;)

akpfapaf said...

mesti laju beb..tak sabar nak baca weh...
tak pe..biarkan mereka tak paham..biarkan mereka terpinga2...yang penting aku paham...wakakaka

shiemz said...

uishh..dah ade madu ker? bagus ar... zaman skrg susah org nak bermadu.. hehehhe

AKO said...

Shiemz,
hahaha zaman skrg bkn MADU tu manis ker? hahha...

Farihah,
hahhaha ko mmg paham sbb ko kan MADU x jadi ako.. wkakaka :p