Followers

Wednesday, June 3, 2009

Minum petang plak!!

Petang masin 'muda'.
Sesajor ngajak kak een melepak.
Tempat ini adalah pilihan kami berdua.



Pappa Rich area pandan.
Ini kali-2 ako melepak kat itu tempat.
ermmm sangat rileks dan santai.
Tenang jiwa yang bergelora pagi tadi.



Ko dan ako melantak roti saje.
Konon mau makan yang ringan2 saje.
Sangat nyumm nyumm itu roti.
Makan sambel melayari wifi di situ.



Bila la kita nak diet ni ek?
Klu asek melantak je kan...
alaahaiii

Insyallah, pasti bole!! chaiyok! chaiyok!



Dan sesampai je kat umah kak een, erkk ibu mertua nya beriyer2 menghidangkan lontong seperti diatas. Waduhhhhhhhhhhhhh.... dah dah x payah lagi ako terang dengan lebih lanjut. Memang konpom xde makne ako mau mengurangkan makan wat masa ini.

huwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

*kang x makan, majok lak owang tua nih.. al-maklum hati owang tua kena jaga..hurmm

Nota Jemari: .. tapi mmg sedap ko!! terubat rindu ako. tengkiu!

4 comments:

SiS-lin said...

huh...sikit2 roti pebende....mkn lontong lg tu..uwaaaaaa saje je ko..aku ni tgh diet weiiii

AKO said...

ala nak wat camno... tetiba je lontong tu dah terhidang depan mata.. takkan nak tengok je :p

ako ngap je laa... :-D

Kasawari said...

makan jer ler kerja ko ni ek... ha ha ha.. ni kira makan papa roti ek.. he he

AKO said...

hahhaa selagi idup, makan makan makan :p