,

Minum petang plak!!

Petang masin 'muda'.
Sesajor ngajak kak een melepak.
Tempat ini adalah pilihan kami berdua.



Pappa Rich area pandan.
Ini kali-2 ako melepak kat itu tempat.
ermmm sangat rileks dan santai.
Tenang jiwa yang bergelora pagi tadi.



Ko dan ako melantak roti saje.
Konon mau makan yang ringan2 saje.
Sangat nyumm nyumm itu roti.
Makan sambel melayari wifi di situ.



Bila la kita nak diet ni ek?
Klu asek melantak je kan...
alaahaiii

Insyallah, pasti bole!! chaiyok! chaiyok!



Dan sesampai je kat umah kak een, erkk ibu mertua nya beriyer2 menghidangkan lontong seperti diatas. Waduhhhhhhhhhhhhh.... dah dah x payah lagi ako terang dengan lebih lanjut. Memang konpom xde makne ako mau mengurangkan makan wat masa ini.

huwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

*kang x makan, majok lak owang tua nih.. al-maklum hati owang tua kena jaga..hurmm

Nota Jemari: .. tapi mmg sedap ko!! terubat rindu ako. tengkiu!
Share:

4 comments:

  1. huh...sikit2 roti pebende....mkn lontong lg tu..uwaaaaaa saje je ko..aku ni tgh diet weiiii

    ReplyDelete
  2. ala nak wat camno... tetiba je lontong tu dah terhidang depan mata.. takkan nak tengok je :p

    ako ngap je laa... :-D

    ReplyDelete
  3. makan jer ler kerja ko ni ek... ha ha ha.. ni kira makan papa roti ek.. he he

    ReplyDelete
  4. hahhaa selagi idup, makan makan makan :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.