Followers

Sunday, June 14, 2009

PARTY is OVER!!

Ooo minggu bersokaria sudah berakhir.
Esok bermula balik rutin harian yang membuhsankan.
Jalan raya akan kembali sesak seperti biasa.
Budak2 sudah mula bersekolah kembali.
Mak pak budak juga sudah kembali bizi dengan rutin harian mereka.

Owang2 seperti ako adalah akan bertambah2 tensen bila cuti skolah sudah kembali.
Kami akan terperangkap di atas jalan raya seperti biasa.
Bangun pagi adalah musti awal.
Ooooo terasa sungguh keMALASan di situ.

Cuma satu je yang menarek bila berada di opis mulai esok sampai le ujung bulan enam.
Apa dia??? Ye, sumer opicer di opis ako akan tidak berada di pejabat kerna menghadiri kursus. Yaahhhoooooooooooooo!!

Oppsss adusss tak leh suka2 sanagt sbb mereka awal2 lagi sudah meninggalkan keje untuk disiapkan!

huh..... mencik!!

Nota Jemari: baru nak senang lenang sket...

4 comments:

shiemz said...

arghh~! mula la jem esok.. huhuhu~!

AKO said...

tu la pasal kan... adehhh x suker nyer.....

CM said...

ooooohh. ni je lah keje ako setiap ari kat opis eh.. bersenang lenang je eh. chet!! :P

AKO said...

wakakkaa cissss kasi dendiam laaa CM oiii..... :p
jgn kecoh2 arr...
alal kita dowang je yg tau... :-D