PARTY is OVER!!

Ooo minggu bersokaria sudah berakhir.
Esok bermula balik rutin harian yang membuhsankan.
Jalan raya akan kembali sesak seperti biasa.
Budak2 sudah mula bersekolah kembali.
Mak pak budak juga sudah kembali bizi dengan rutin harian mereka.

Owang2 seperti ako adalah akan bertambah2 tensen bila cuti skolah sudah kembali.
Kami akan terperangkap di atas jalan raya seperti biasa.
Bangun pagi adalah musti awal.
Ooooo terasa sungguh keMALASan di situ.

Cuma satu je yang menarek bila berada di opis mulai esok sampai le ujung bulan enam.
Apa dia??? Ye, sumer opicer di opis ako akan tidak berada di pejabat kerna menghadiri kursus. Yaahhhoooooooooooooo!!

Oppsss adusss tak leh suka2 sanagt sbb mereka awal2 lagi sudah meninggalkan keje untuk disiapkan!

huh..... mencik!!

Nota Jemari: baru nak senang lenang sket...
Share:

4 comments:

  1. arghh~! mula la jem esok.. huhuhu~!

    ReplyDelete
  2. tu la pasal kan... adehhh x suker nyer.....

    ReplyDelete
  3. ooooohh. ni je lah keje ako setiap ari kat opis eh.. bersenang lenang je eh. chet!! :P

    ReplyDelete
  4. wakakkaa cissss kasi dendiam laaa CM oiii..... :p
    jgn kecoh2 arr...
    alal kita dowang je yg tau... :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.