Followers

Friday, June 5, 2009

Penat+Bizi+Ngantok

Arini ako kebizian yang amat!!
Memang tak sempat nak jenjalan blog kowang.
Tambah plak ako kepenatan dan juga mengantuk skrg nih...
Jadi, ini saja lah isi santapan buat kowang sampai mgu depan...
Kerna kredit 'jaring' kat umah sudah kehabisan, maka takkan ada pape entry di ujung mgu nanti. Dan Isnin ako akan bercuti. Sekian.




Oooo itu adalah aktiviti ako dah dia semalam petang.
Dek kerna terlalu banyak sangat xtvt makan sejak akhir2 ini, maka kami sepakat untuk melakukan xtvt yang dapat mengurangkan 'sedikit' lemak2 di badan.

Ok Selamat berhujung minggu buat kowang sumer!!!
Selamat bercuti buat yang sedang menghabiskan cuti.
Selamat beriadah buat kowang yang sedang nak kurangkan lemak di badan...
Jumpa hari Selasa, insyallah.

Nota Jemari: adooiiiii...... saket badan.. huhu.....

5 comments:

*shay* said...

hai kak, ada ke kurang lemak2 tu...

kita nak juga la, kalau ada pengurangan... hehehhe...

Kasawari said...

habis ler pecah tembok tu ko letak kaki macam tu.. fewittt seksi tu...

SiS-lin said...

adeiii ko dh stat jog ek..leh ke tu..hehehehe tkut kang hangat2 taik burung je kang...hahahahaha

farah amoi said...

tu die eihh....exercise cam nak wakil negara nih..
tapi nape x mau pandang camera...
oo..kira nih candid la niii

AKO said...

shay,
ntah la kena la usaha slalu br la tahu ;-)

kasawari,
MENGONG!!!!! dushh! dushh!!!

Lin,
insyallah bole aje ;-)

farah,
hahahaha tau xpe :p
ishh syyyyyy dendiam weii jgn kasi malu diri ako.. :p