Followers

Thursday, June 4, 2009

Pesanan untuk en BURUNG!!!

MAKAN lagi!!!
huh...... layan je.. klu x nak layan kowang blah je la ek....


Mereka adalah sangat2 tidak sabar untuk melantak.
Memasing sangat2 meLAJUkan diri untuk ke situ.
Mana lagi tempat yg boleh kami tuju selain


Yeaahhh.... kami membawa diri ke sana.




Macam-macam yang kami makan.
Macam biasa juga, yang panjang2 itu kali ini ako terai seciput ajer... hahha..
Ada mushroom soup, ada laksa sarawak, ada cod emulsion.. erkk jap jap cod emulsion tu apa ek ekceli??? hehehe.... ako x merasa sebab ako memberi peluang kat empunya diri melantak sesuatu yang 'special'. Rege leh tahan gak ek... huhu...
Dan.....


ako hanya melantak ini sahaja.
Aiyakkkkk sangat2 ciput!!!
Ko kenyang tak?? erkk.............. bole la.
Kata nak diet kan!! lalalala....



...dan tidak lupa juga pencuci mulut yang konpom membuatkan berat ko bertambah2.


Oh ye apa tujuan ako melantak 'besar' lagi?
Oooo adalah kerna ako sudah berjanji untuk membelanja ini budak sempena keMENANGan ako dalam kuiz tempoh hari. Thanks ita *wink*

Nota Jemari: burlppppppp.... byk nya makan.. kena g joging lepas ni

4 comments:

SiS-lin said...

ret..cukup ke ko mkn takat dpt yg kontot tu..kang ko gian nk yg besar kang....hahahahahaha

AKO said...

erkk gurlpppp dushh dushhh shadapppppp :p

wakakakakak

Kasawari said...

gambo yg kat atas tu dari belakang aku dah tau mana ko retna.. sekilas air di laut.. sudah ku tahu jantan betina.. wa ka ka

AKO said...

HOITTT!!!

AKo xde dalam itu gambarrr daaa... cisssss!!