,

Pesanan untuk en BURUNG!!!

MAKAN lagi!!!
huh...... layan je.. klu x nak layan kowang blah je la ek....


Mereka adalah sangat2 tidak sabar untuk melantak.
Memasing sangat2 meLAJUkan diri untuk ke situ.
Mana lagi tempat yg boleh kami tuju selain


Yeaahhh.... kami membawa diri ke sana.




Macam-macam yang kami makan.
Macam biasa juga, yang panjang2 itu kali ini ako terai seciput ajer... hahha..
Ada mushroom soup, ada laksa sarawak, ada cod emulsion.. erkk jap jap cod emulsion tu apa ek ekceli??? hehehe.... ako x merasa sebab ako memberi peluang kat empunya diri melantak sesuatu yang 'special'. Rege leh tahan gak ek... huhu...
Dan.....


ako hanya melantak ini sahaja.
Aiyakkkkk sangat2 ciput!!!
Ko kenyang tak?? erkk.............. bole la.
Kata nak diet kan!! lalalala....



...dan tidak lupa juga pencuci mulut yang konpom membuatkan berat ko bertambah2.


Oh ye apa tujuan ako melantak 'besar' lagi?
Oooo adalah kerna ako sudah berjanji untuk membelanja ini budak sempena keMENANGan ako dalam kuiz tempoh hari. Thanks ita *wink*

Nota Jemari: burlppppppp.... byk nya makan.. kena g joging lepas ni
Share:

4 comments:

  1. ret..cukup ke ko mkn takat dpt yg kontot tu..kang ko gian nk yg besar kang....hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. erkk gurlpppp dushh dushhh shadapppppp :p

    wakakakakak

    ReplyDelete
  3. gambo yg kat atas tu dari belakang aku dah tau mana ko retna.. sekilas air di laut.. sudah ku tahu jantan betina.. wa ka ka

    ReplyDelete
  4. HOITTT!!!

    AKo xde dalam itu gambarrr daaa... cisssss!!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.