,

Selamat Pengantin Baru

Makan lagi?!!!!!! adOiiiiiii...
Tapi sbb jemputan dari cousin, takkan ko nak menolak kan..
So harus la menghadirkan diri ke majlis itu.



Konpom lin musti suka ngan tema tu... Mana tak nya, sana sini kaler PURPLE ajer. Tapi mmg cantek ko purple tuh.. Dah lama x tgk owang bersanding pakai kain songket. So pakaian perantin tu mmg cantek, sangat bersesuaian ngan perantin baru itu.



Nah, ini cenderahati yang ako dapat. Saja ako nak bagi kat ko la Lin.. amek la ek... :p

Nota Jemari: burlpp........ seb baek lauk perantin x sesedap slalu.
Share:

2 comments:

  1. kan aku dh ckp ret..pepel mmg cntik,thn ni ramai yg pkai pepel ko..
    nnti time ko..pepel eh..? hhahahaha

    ReplyDelete
  2. ako? kawen? pepel?
    gurlpp.............

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.