Terharu atas pemberian itu


Hadiah dari kak CT sekeluarga.
Tudung yang lembut dan halus mulus.. erkk tapi cane nak pakai ek? Saya x reti pakai tudung jenis lembut2 nih... hehehe...

Hadiah dari Shai.
Frame.. Ye ye ako suker framessssss!!!
Ni nak soh tempek gambar sape ek?

Yang ni tambah semangat ako nak bangun pagi!
Thanks Lin.. Ako suker sangat2 jam COKE tu..
Harus berbunyi kuat jam itu di awal pagi.

Ok ok yang ni spesel sket ek.
Tak lain x bukan, ako dapat dari mat gebu.
Ko mmg kan Mat, saja nak kasi ako gumuk lagi.
muahahahha tapi mmg tima kasih la sbb dapat gak owang2 kat umah ako tu melantak 'sesuatu' daripada takde pape kat umah... hehehee
Thanks ye buat kowang sumer!!
Nota Jemari: nak hadiah lagiiiiiiii...... bluwekk :p
Posted by Picasa
Share:

6 comments:

  1. Ret..x kan x geti pakai lak..ko balut jer atas kepala tu abis citer hahaha

    ReplyDelete
  2. hhahah ishh tau la nak kena balut kat kepala takkan nak balut kat lutut plak.. huh.... :p

    adehhh xpe akan ku cuba jua...

    ReplyDelete
  3. hehehe.. ingatkan nak gak bagi hadiah. tapi, nampak macam da banyak sgt hadiah.. tak yah lah yer??

    aku? fara?

    ReplyDelete
  4. ehemm ye la ye la ako paham... :p

    ReplyDelete
  5. jam tu klu ko x bngun gak,aku x reti nk ckp lg dh...mmg tido besi le ko tu...

    ReplyDelete
  6. terasa gak mcm malas nk bangun.. bising weiii!! haahhaa

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.