Followers

Monday, June 22, 2009

Terharu atas pemberian itu


Hadiah dari kak CT sekeluarga.
Tudung yang lembut dan halus mulus.. erkk tapi cane nak pakai ek? Saya x reti pakai tudung jenis lembut2 nih... hehehe...

Hadiah dari Shai.
Frame.. Ye ye ako suker framessssss!!!
Ni nak soh tempek gambar sape ek?

Yang ni tambah semangat ako nak bangun pagi!
Thanks Lin.. Ako suker sangat2 jam COKE tu..
Harus berbunyi kuat jam itu di awal pagi.

Ok ok yang ni spesel sket ek.
Tak lain x bukan, ako dapat dari mat gebu.
Ko mmg kan Mat, saja nak kasi ako gumuk lagi.
muahahahha tapi mmg tima kasih la sbb dapat gak owang2 kat umah ako tu melantak 'sesuatu' daripada takde pape kat umah... hehehee
Thanks ye buat kowang sumer!!
Nota Jemari: nak hadiah lagiiiiiiii...... bluwekk :p
Posted by Picasa

6 comments:

CT Delima said...

Ret..x kan x geti pakai lak..ko balut jer atas kepala tu abis citer hahaha

AKO said...

hhahah ishh tau la nak kena balut kat kepala takkan nak balut kat lutut plak.. huh.... :p

adehhh xpe akan ku cuba jua...

Anonymous said...

hehehe.. ingatkan nak gak bagi hadiah. tapi, nampak macam da banyak sgt hadiah.. tak yah lah yer??

aku? fara?

AKO said...

ehemm ye la ye la ako paham... :p

Sis-Lin said...

jam tu klu ko x bngun gak,aku x reti nk ckp lg dh...mmg tido besi le ko tu...

AKO said...

terasa gak mcm malas nk bangun.. bising weiii!! haahhaa