,

Yok, memacing!!

Tadi lunch, mereka memaksa, ako dipaksa dan akhirnya terpaksa juga membontoti mereka ke Sogo untuk melantak ke sini.

Kami mengORDER set for sharing, "Manhattan platter...." apa ntah nama nya. Yang pasti ko leh makan bukan saja berdua tapi bertiga dan mungkin berempat. Tapi kami TAMAK, takut x mencukupi pewot masing2 lantas mengORDER itu menu untuk 2 set!!


Wah berapi2 ko makanan itu!!
Tapi apa yang berapi2 sangat tu kan???!
Jom kita tengok.


Taadaaaa ini lah menu yang kami berempat makan. Ooo itu baru satu set. Kowang bayangkan je la ada lagi satu set berupa gitu juga. Burlpppp sangat mengenyangkan, OK!

Air sama itu sup kami hanya mengORDER 2 set jugak. Kerna air itu adalah boleh diREFILL!! Dah nama pun makan berKONGSI, maka segala2 nya harus berkongsi.


Amboiii mereka sangat seronok melantak.
Sungguh menyelerakan.
Ako jua begitu.. hehehe
Kowang nak cuba? Sila la.. mmg dijamin mengenyangkan, menyedapkan serta akan menambahkan lagi keBOROIan pewot kowang... hehehehe

tapi AWAS!!!
Rege adalah sangat2 BOLE TAHAN! dengan erti kata lain, adalah MAHAL bagi diri ako yang serba keDAIFan ini.. huhu....


Begini la ghopenyer setelah memasing dalam kekenyangan. Abes sumer nyer dilantak dengan licin. Itu seb baek ada gak saki baki sket2.. Kang klu licin terus, nampak sangat cam kebulur lak. Walhal mmg kebulur pun tadi wakakaka....

Huwaaaaa lepas dah abesh sumer dilantak, baru ada terSEDAR dari mimpi. Adussss tidakk ako malas nak ulang2 cakap. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa x soker!!

Nota Jemari: dush dush kat diri sendiri!! adOOiii....
Posted by Picasa
Share:

2 comments:

  1. huisss..ret bole habis ko makan banyak2 gitu...sure memang boroi ler perut mu itu dalam masa seminggu jer lagi hahahaha

    ReplyDelete
  2. seminggu je ke kak? heehe.. erkk aiyooo ngeriiiii!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.