,

Bila KAMI bertemu

Suatu petang Lin call.
Dia tanya FREE ke idak mlm itu.
Kisahnya kawan nan sowang pulang sekejap ker Malaysia.
Oooo memandangkan sudah lama x jumpa, maka ako mmg mengFREEkan diri malam itu.

Kami melepak di bilik hotel kawan nan sowang itu.
Oh lupa, kawan nan sowang ada lah sowang pramugari yang bekerja dengan Gulf Air. Opss jangan tanya ako pasal itu airline. Sesungguhnya ako adalah pestime tahu wujudnya itu kapal torobang.


Masuk2 jer bilik hotel dia, erkkk ingatkan tersilap bilik. Makkk aii banyak sungguh makanan kat dalam tu. Memang berpesta sakan laa kami di situ.


Bila dah ramai2 berkumpul, konpom la gamat suasana.
Kowang layan je la aksi2 mereka bila disuruh berposing.


Jangan tukar cenel eh.. Memang ako sengaja amek pic yang itam putih. Kata nostalgia kan, so harus la gambar pun ada unsur2 oldies sket. hahaha...

p/s: psstt che mat, biasa laa.. nama pun budak GS kan.. hahaa

Nota Jemari: rindu zaman skolah
Share:

6 comments:

  1. patutlah dari pagi membawak ke malam CM dok tersedak jer.. ada oghang menyebut namaku ghopernya..

    tak boleh jadi nih.. kene kompol budak BS jugak nie :P

    ReplyDelete
  2. hahahahha sila sila... nak gak tgk bebdk BS.. mana tahu kot2 ada yg TERkenal.. wkakakakaka :-D

    ReplyDelete
  3. ok-ko buat aku rindu kuih tu (yg berbalut plastic dlm pinggan tu). last aku mkn kt bahrain~ sgt sedap! bestnya, diorg jual dgn pinggan skali~ mantap!

    aku: biezzto

    ReplyDelete
  4. hehhehe maniss semanis2 nya.. bole la klu takat makan seketul dua.. klu makan byk cam muak la sket hehehe

    ReplyDelete
  5. ko kna lwn dgn teh o or kopi o panas berasap2 tarak gula~ mkn ptg2 time ujan, mantap sih.. time aku kt sana-musim sejuk, jd klu ujan-gigil tahap gaban. kopi kuala bwk dr msia,.. mmg ptg yg mantap! haha~

    *sana mmg byk kuih2 dia manis2 dan aha, sgt manis! pelik, sana x ramai kena kencing manis sih~ heran btul,..

    ReplyDelete
  6. hehehe tu la tu agaknya manis2 dah sebati ngan darah derang kot, tu yg xde penyakit kencing manis hehehe ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.