Followers

Wednesday, October 21, 2009

Bila KAMI bertemu

Suatu petang Lin call.
Dia tanya FREE ke idak mlm itu.
Kisahnya kawan nan sowang pulang sekejap ker Malaysia.
Oooo memandangkan sudah lama x jumpa, maka ako mmg mengFREEkan diri malam itu.

Kami melepak di bilik hotel kawan nan sowang itu.
Oh lupa, kawan nan sowang ada lah sowang pramugari yang bekerja dengan Gulf Air. Opss jangan tanya ako pasal itu airline. Sesungguhnya ako adalah pestime tahu wujudnya itu kapal torobang.


Masuk2 jer bilik hotel dia, erkkk ingatkan tersilap bilik. Makkk aii banyak sungguh makanan kat dalam tu. Memang berpesta sakan laa kami di situ.


Bila dah ramai2 berkumpul, konpom la gamat suasana.
Kowang layan je la aksi2 mereka bila disuruh berposing.


Jangan tukar cenel eh.. Memang ako sengaja amek pic yang itam putih. Kata nostalgia kan, so harus la gambar pun ada unsur2 oldies sket. hahaha...

p/s: psstt che mat, biasa laa.. nama pun budak GS kan.. hahaa

Nota Jemari: rindu zaman skolah

6 comments:

Che Mat said...

patutlah dari pagi membawak ke malam CM dok tersedak jer.. ada oghang menyebut namaku ghopernya..

tak boleh jadi nih.. kene kompol budak BS jugak nie :P

AKO said...

hahahahha sila sila... nak gak tgk bebdk BS.. mana tahu kot2 ada yg TERkenal.. wkakakakaka :-D

Othman Juliana said...

ok-ko buat aku rindu kuih tu (yg berbalut plastic dlm pinggan tu). last aku mkn kt bahrain~ sgt sedap! bestnya, diorg jual dgn pinggan skali~ mantap!

aku: biezzto

AKO said...

hehhehe maniss semanis2 nya.. bole la klu takat makan seketul dua.. klu makan byk cam muak la sket hehehe

Othman Juliana said...

ko kna lwn dgn teh o or kopi o panas berasap2 tarak gula~ mkn ptg2 time ujan, mantap sih.. time aku kt sana-musim sejuk, jd klu ujan-gigil tahap gaban. kopi kuala bwk dr msia,.. mmg ptg yg mantap! haha~

*sana mmg byk kuih2 dia manis2 dan aha, sgt manis! pelik, sana x ramai kena kencing manis sih~ heran btul,..

AKO said...

hehehe tu la tu agaknya manis2 dah sebati ngan darah derang kot, tu yg xde penyakit kencing manis hehehe ;-)