,

Mood beraya lagi..

Aiyoooo .. ok ok kowang syadapp je ek.. Kasi baca je jgn nak bunyi2 lak kat sini.

Pagi sabtu, 17 Oktober 2009. Seawal jam 9 pagi dah bertandang ke umah owang tuk beraya. Jap jap memandangkan umah yang ako pegi tu adalah umah sedara mara, maka keMALUan bertandang di awal pagi mmg hilang serta merta. Hari Sabtu tu mmg jadual penuh sepenuhnya. Sepanjang ari ako sakan beraya ke umah sedara mara.

Pagi itu ako beraya bersama2 dengan ABIN. Ala bukan jauh mana pun umah sedara ku itu. Jalan kaki pun lepas.. Ater dah seTAMAN ngan ako. heehehe. ABIN bangun awal pagi, so mmg x ssh la nak bawa dia berjalan2. Tapi AWAS, klu ko berhajat nak bawa dia berjalan waktu malam. Konpom ada yang x senang duduk dibuatnya. Meragam cam hape jer... oppssss

Sekarang cam payah sket nak amek gambar ABIN. Tak reti nak duduk diam. Ini pun seb baek snappy cepat2. Lambat sket jer, mula la dia x senang duduk.

Tapi cuba kowang tgk gambar kat atas nih. Cam aksi gatal je kan...?!! Cissssss..... Aksi manja terlampau. muahahaha

Opppss ni bukan anak buah ako ek.. Ni anak kawan ako. Lepas beraya kat umah sedara, ako terus zass ke umah member semeja ako. Ye la hari yang dia buat makan2 ako x dapat nak hadirkan diri. Maka, sabtu lepas ako paksa rela dia masak tuk ako. Tapi kan ako cam rasa kekurangan sesuatu laaa...

"oiiiitt mana roti ako????"

Tapi takpe la, walau x dapat makan roti idaman kalbu, bihun goreng pun bihun goreng laa.. Janji ko yang masak. hahahaha...... Tengkiu.. Lenkali leh masak2 lagi eh untuk ako. *wink*

Nota Jemari: masak untuk 'anak tekak' sendiri je yang ako mampu
Share:

2 comments:

  1. erk..roti..erkk..ada aku beli atas meja kat dapor..tp tu la..tak sempat nak buat..hehehe..len kali k!!

    Tggu gak ko tya ms kat rmh aku hr tu..seb baik ko tak tanya..wakakaka

    ReplyDelete
  2. erkk ako malu nak tanya aritu.. hahahhaa bole?!!

    ye ye lenkali eh.. ngidam ni :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.