Followers

Thursday, October 22, 2009

Mood beraya lagi..

Aiyoooo .. ok ok kowang syadapp je ek.. Kasi baca je jgn nak bunyi2 lak kat sini.

Pagi sabtu, 17 Oktober 2009. Seawal jam 9 pagi dah bertandang ke umah owang tuk beraya. Jap jap memandangkan umah yang ako pegi tu adalah umah sedara mara, maka keMALUan bertandang di awal pagi mmg hilang serta merta. Hari Sabtu tu mmg jadual penuh sepenuhnya. Sepanjang ari ako sakan beraya ke umah sedara mara.

Pagi itu ako beraya bersama2 dengan ABIN. Ala bukan jauh mana pun umah sedara ku itu. Jalan kaki pun lepas.. Ater dah seTAMAN ngan ako. heehehe. ABIN bangun awal pagi, so mmg x ssh la nak bawa dia berjalan2. Tapi AWAS, klu ko berhajat nak bawa dia berjalan waktu malam. Konpom ada yang x senang duduk dibuatnya. Meragam cam hape jer... oppssss

Sekarang cam payah sket nak amek gambar ABIN. Tak reti nak duduk diam. Ini pun seb baek snappy cepat2. Lambat sket jer, mula la dia x senang duduk.

Tapi cuba kowang tgk gambar kat atas nih. Cam aksi gatal je kan...?!! Cissssss..... Aksi manja terlampau. muahahaha

Opppss ni bukan anak buah ako ek.. Ni anak kawan ako. Lepas beraya kat umah sedara, ako terus zass ke umah member semeja ako. Ye la hari yang dia buat makan2 ako x dapat nak hadirkan diri. Maka, sabtu lepas ako paksa rela dia masak tuk ako. Tapi kan ako cam rasa kekurangan sesuatu laaa...

"oiiiitt mana roti ako????"

Tapi takpe la, walau x dapat makan roti idaman kalbu, bihun goreng pun bihun goreng laa.. Janji ko yang masak. hahahaha...... Tengkiu.. Lenkali leh masak2 lagi eh untuk ako. *wink*

Nota Jemari: masak untuk 'anak tekak' sendiri je yang ako mampu

2 comments:

akpfapaf said...

erk..roti..erkk..ada aku beli atas meja kat dapor..tp tu la..tak sempat nak buat..hehehe..len kali k!!

Tggu gak ko tya ms kat rmh aku hr tu..seb baik ko tak tanya..wakakaka

AKO said...

erkk ako malu nak tanya aritu.. hahahhaa bole?!!

ye ye lenkali eh.. ngidam ni :p