Followers

Tuesday, October 6, 2009

Raya@Nilai

Kisah beraya ke Nilai pulak. Lepas sakan beraya kat 3 buah umah, kitorang terus shoot ker Nilai plak. Beraya atas jemputan dari kak aidah sekeluarga. Beraya di umah baru kisahnya. Wah memang cantek dan tertarek umah itu.


Bersama anak dara dan bujang tuan umah. Adusssss dulu masa kecik2, cinonet je derang nih. Skrg ni memasing dah besar panjang. Alahaaaii nampak sangat ako dah makin terlalu 'matang'.. huhu....


Dah sakan melantak, sakan berehat, harus la berposing dengan tuan umah nya pulak kan. Pape pun, tengkiu kak aidah n abg zahar atas jemputan melantak aritu. Memang sangat2 berpuas hati. Psstttt..... nnt kita plan holiday sesame lagi k.. Jangan lupa pesan kat kak yah.



Nota Jemari: memori itu tatap jadi kenangan terindah

2 comments:

CT Delima said...

x nak bawak kita sekali pi holiday kerrr....

AKO said...

psstt awak tu bole ker tglkan 'tuan' umah kat umah tu sowang2? kang memalam xde owang nak pelok .. ahahaha :p