,

Raya@Nilai

Kisah beraya ke Nilai pulak. Lepas sakan beraya kat 3 buah umah, kitorang terus shoot ker Nilai plak. Beraya atas jemputan dari kak aidah sekeluarga. Beraya di umah baru kisahnya. Wah memang cantek dan tertarek umah itu.


Bersama anak dara dan bujang tuan umah. Adusssss dulu masa kecik2, cinonet je derang nih. Skrg ni memasing dah besar panjang. Alahaaaii nampak sangat ako dah makin terlalu 'matang'.. huhu....


Dah sakan melantak, sakan berehat, harus la berposing dengan tuan umah nya pulak kan. Pape pun, tengkiu kak aidah n abg zahar atas jemputan melantak aritu. Memang sangat2 berpuas hati. Psstttt..... nnt kita plan holiday sesame lagi k.. Jangan lupa pesan kat kak yah.



Nota Jemari: memori itu tatap jadi kenangan terindah

Share:

2 comments:

  1. x nak bawak kita sekali pi holiday kerrr....

    ReplyDelete
  2. psstt awak tu bole ker tglkan 'tuan' umah kat umah tu sowang2? kang memalam xde owang nak pelok .. ahahaha :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.