,

SEDENAK, here we come!

Kata shai, klu dah sampai situ, WAJIB la kasi pose dulu kat signbod itu. So ko layan kan ajer la. Posing sampai lebam.

Model of SEDENAK... muahaahhahaa... posing jgn x posing..
Kowang layan jer aksi posing derang lam picasa ako dan pokcik nih.

Eheh.. tengok tu????
Kowang tengok apa tu weiii???
Kowang tunggu bas ker?

Alahaaaiii aksi menanti tiga 'dara' pingitan.. opsss dara ker??? laaarikkkkkk

hoitt!! Dah dah jangan nak bangan posing2 maut, jom jom en 'tukang masak' dah lama tunggu kita tu weii....

Nota Jemari: bila derang jadi bengonggg!!

Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.