,

Kisah Jumaat lepas....

Entry tertangguh ...
Masa terhad nak hapdet skrg nih. Pape pun, ako try hapdet juga.

Masih citer pasal makanan juga kat sini. Plan nya jumaat lepas ako mau mencari sesuatu. Sementara kengkawan yang lain pun ada plan sendiri. Maka berjalan la ako seorang diri menuju ke Sogo. Tup .. tup.. ako mendapat idea untuk mengSMS seseorang. Berjanji la kami berLUNCH sesame tengahari itu.

Kami memboncitkan pewot di Restoran East Meet West di Sogo.


Kata nya nasi goreng seafood. Ermmmm bole la tahan. Cuma kopok itu adalah lemau selemau2nya... Alahaaaiiiii ...


Nasi Beriani Ayam. Ha pada kowang yang tergedik2 nak makan nasi minyak merangkap nasi beriani kan, x yah tunggu2, moh pi je kat kedai tu. Nampak mcm kosong je kan?! Tapi lauk ayam nya ekceli dia sorok dalam nasi beriani tu.


Chicken Chop... Nampak sedap. Lupa lak nak tanya kawan ako tu, sedap ke tak...


As usual musti x sah klu x minum vanilla shake... Seseorang itu mengorder Coklat shake, manakala stroberi shake plak hasil order dari kawan nan satu.


Dan taaaadaaaa....
Ini lah seseorang yang ako temui jumaat lepas. Lama rasa nya tak dok semeja mcm ni.. So untuk awak, lenkali kita sembang makan2 lagi k..

Nota Jemari: Awak, pasni kena jaga kesihatan tau! Ingat pesan doktor!
Share:

2 comments:

  1. ya...bz tahap apa dah tu ya hehehe. Tak apa kita faham awak semakin bz sejak2 ni kan. tak apa yang pening kita tetap ingat awak huhuhu.


    tlg pesan kat kawan kita tu gak ya(yg dalam gambo) suh kawal pemakanan dan makan lah ubat ya. see yau dear daaaaaaa..

    ReplyDelete
  2. ye ye kak, hopefully pesanan akak tu sampai la kat dia kan... :)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.