Video Sesi latihan

Salam sumer,

Arini puas daah ako pikir nak letak entry apa tuk tatapan kowang sumer. Alang2 ako buka buletin kijang kat opis tadi, ada video sesi latihan teater kitorang. Ako dah try test cuba kasi link tu kat adik ako yang dok kat Batu Pahat tuk view videoclip tu, dan alhamdulilah dia bole tengok. So khas buat tatapan kowang yang berada di luar kawasan liputan opis ako, layan la video sesi latihan yang x seberapa ini ye....

Meh layan video kat sini.

ps: Loading video ini agak keLEMBAPab sket, so harap menanti dengan penuh sabar.

Nota Jemari: .. tapi klu kowang x leh gak nak view, jangan salahkan ako ek. Ako hanya merancang dan berusaha, DIA yang menentukan.
Share:

2 comments:

  1. k.ct x leh nak bukak arr video tu....
    nak gak tgk ret menyanyi, menari alal2 cinderela hehehe

    ReplyDelete
  2. alahaaiii ye ke kak?? ermm... x dapek la nak nolong camtu hehhe...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.