Followers

Sunday, January 31, 2010

Bagai KACANG lupakan kulit

Bangun awal pagi ni on la tibi macam biasa. Pastu klik satu cenel ke satu cenel then terbenti la kat tibi 2. Pastu tetiba tertengok gambar kat atas tu. Memula cam pelik gak apa jadah kartun ni, mcm agak lucah pun ada jugak. Tak pasan lagi tajuk citer dier. Masih layan je ar tengok. Macam menarek, ala sekali sekala nak tengok kartun.

Then terdetik nak tengok tajuk kartun. Laaaaaa patot arr tajuk dier "KACANG". Iskskkkk makna nya karaktor2 dalam kartun tu sumernyer berasaskan kacang.. Wakakakakakakka siot je pemikiran tau, memula mmg dah pikir lain.. oppsssssss kah3 :-D

Ntah pape je ar derang ni, bole lak buat kartun pasal kacang. Iskkkkk... memang la klu dah tau pasal kacang owang x kan pikir lain. Tapi mcm ako yg pestime tengok kartun tu, aikk opkos dah pikir 'senget' sket. Muahahahhaa... hep hep ok ok .. :-D eleh kowang pun kan men gelak lagi kan bila sebut 'senget' sket makna nya.. sudah la kowang!!!

Tapi pape pun, aiyakkkk lenkali owang msia ni pun kasi la buat kartun yang ermmm hotak owang x pk ke lain. Ya ampunnnnn, pepagi hotak dah 'senget'...

Nota Jemari: Jangan salahkan kepala hotak ako ye!! ;-D

2 comments:

TokNabe said...

Tengah fikir mcm mana geng2 kacang ni makan yek..?

AKO said...

ehehehehe aha ek td x pasan plak...