,

Bagai KACANG lupakan kulit

Bangun awal pagi ni on la tibi macam biasa. Pastu klik satu cenel ke satu cenel then terbenti la kat tibi 2. Pastu tetiba tertengok gambar kat atas tu. Memula cam pelik gak apa jadah kartun ni, mcm agak lucah pun ada jugak. Tak pasan lagi tajuk citer dier. Masih layan je ar tengok. Macam menarek, ala sekali sekala nak tengok kartun.

Then terdetik nak tengok tajuk kartun. Laaaaaa patot arr tajuk dier "KACANG". Iskskkkk makna nya karaktor2 dalam kartun tu sumernyer berasaskan kacang.. Wakakakakakakka siot je pemikiran tau, memula mmg dah pikir lain.. oppsssssss kah3 :-D

Ntah pape je ar derang ni, bole lak buat kartun pasal kacang. Iskkkkk... memang la klu dah tau pasal kacang owang x kan pikir lain. Tapi mcm ako yg pestime tengok kartun tu, aikk opkos dah pikir 'senget' sket. Muahahahhaa... hep hep ok ok .. :-D eleh kowang pun kan men gelak lagi kan bila sebut 'senget' sket makna nya.. sudah la kowang!!!

Tapi pape pun, aiyakkkk lenkali owang msia ni pun kasi la buat kartun yang ermmm hotak owang x pk ke lain. Ya ampunnnnn, pepagi hotak dah 'senget'...

Nota Jemari: Jangan salahkan kepala hotak ako ye!! ;-D
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.